וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציונים נמוכים ו"חוסר אינטליגנציה". זהבי חוזר לספוג ביקורת בהולנד

המאמן שמידט אחרי ההפסד לאלקמאר: "זהבי ומאלן לא היו בשיאם". בהולנד כתבו על הישראלי: "הבדל של יום ולילה לעומת אייאקס"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - אלקמאר 3:1/ספורט 1

אחרי שכבש צמד נפלא נגד אייאקס בתחילת השבוע, ערן זהבי שבת אמש (רביעי) מהבקעות כשפ.ס.וו איינדהובן הפסידה לאלקמאר 3:1 בבית ובתום המחזור ה-16, ירדה למקום הרביעי. למרות הפתיחה הסוערת נגד אייאקס, הקבוצה מאמסטרדם איזנה ל-2:2 עד הסיום ובסופו של דבר, פ.ס.וו צברה רק נקודה מתוך שש. ביום שבת זהבי וחבריו יקבלו הזדמנות לתקן, כשהם יתארחו אצל ספרטה רוטרדם.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מול קלווין סטנגס שחקן אלקמאר. Soccrates Images, GettyImages
"הראה חוסר אינטליגנציה במשחק שלו". זהבי/GettyImages, Soccrates Images

המאמן רוג'ר שמידט אמר אחרי המשחק: "ערן זהבי ודונייל מאלן לא היו בשיאם לדעתי. היו הרבה רגעים באזור הרחבה מהם הם היו יכולים להראות את האיכויות שלהם, הם קיבלו שם הרבה כדורים. שניהם צריכים לדעת לייצר הזדמנויות לשערים והפעם זה לא היה מספיק".

המאמן הוסיף: "עשינו כמה טעויות בחלק האחורי ולא הצלחנו למצוא פתרונות בהתקפה. ארבעה שחקנים היו מצוינם, ג'ורדן טזה, אוליבייה בוסקאלי, איברהים סנגארה ופאבלו רוסאריו - היכולת שלהם הייתה של שחקנים שרוצים לזכות באליפות. האחרים לא היו ברמה הזו".

בכיר העיתונאים שמסקר את איינדהובן, ריק אפלרינק, נתן לזהבי את הציון הכי נמוך בקבוצה: 4.5 (כמו ריאן תומאס). הוא כתב ב-ED: "זהבי, מאלן ואיהטראן היו מאוד מאכזבים בחלק הקדמי ולא הצליחו להותיר חותם על המשחק".

ב-voetbalprimeur זהבי קיבל ציון 5 ונכתב עליו: "הכוכב הגדול של המשחק נגד אייאקס נעלם נגד אלקמאר. הבדל של יום ולילה ביכולת שלו בין שני המשחקים. היו כמה פעמים בהם הוא הראה חוסר אינטליגנציה במשחק שלו, כשהוא רץ למקומות הלא נכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully