וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזרת שיחת מוטיבציה מ"המאמן" מסי: "ריקי פוץ' העביר מסר ברור לקומאן"

הקשר המיובש שביקש לבעוט את הפנדל המכריע והעלה את ברצלונה לגמר הסופרקופה, נתן את הקרדיט לפרעוש שדרבן אותו. גריזמן הודה לו: "הצלת אותי, אני חייב לך ארוחה". גם טר סטגן סחט מחמאות רבות

תקציר: ברצלונה ניצחה את סוסיאדד בפנדלים ועלתה לגמר הסופרקופה/ספורט 1

ברצלונה אולי לא מרשימה במיוחד ללא ליאו מסי, אבל לפחות אתמול (רביעי) היא גילתה הרבה אופי, כשניצחה 2:3 את ריאל סוסיאדד בדו קרב פנדלים בחצי גמר הסופרקופה אחרי 1:1 לאחר 90 דקות. הפרעוש הפצוע כלל לא נכלל בסגל, ובהיעדרו הקטלאנים התקשו.

פרנקי דה יונג כבש את שער היתרון בדקה ה-39 אבל סידר לסוסיאדד את שער השוויון עם נגיעת יד שגרמה לפנדל במחצית השנייה, הוא ואנטואן גריזמן הוסיפו החמצות פנדלים, אבל למזלם ריקי פוץ' הצעיר כבש את הפנדל החמישי והמכריע ושלח את ברצלונה לגמר, בו תפגוש את ריאל מדריד או בילבאו.

בסיום סיפר רונאלד קומאן על המיני-דרמה שהתחוללה על כר הדשא בדקות לפני דו קרב הפנדלים, שהמאמן ניסה להחליט על סדר הבועטים. ההולנדי קבע מי יהיו ארבעת הבועטים הראשונים (דה יונג, דמבלה, פיאניץ' וגריזמן) וחיפש מתנדב לבעיטה החמישית. מי שלקח אחריות היה ריקי פוץ', שלא מרבה לקבל דקות אצל קומאן אבל הפעם קפץ על ההזדמנות להוכיח את עצמו.

"שאלתי מי רוצה לקחת את הבעיטה האחרונה, וריקי אמר בהחלטיות שהוא יבעט. אני שמח מאוד עבורו", החמיא המאמן.

ריקי פוץ', ברצלונה חוגג. Quality Sport Images, GettyImages
יקבל יותר דקות מעכשיו? ריקי פוץ' חוגג/GettyImages, Quality Sport Images

גם פוץ' עצמו גילה ש"הצעתי את עצמי לבעיטה האחרונה, ובעטתי אותה עם המון נחישות. אתה חייב להאמין בעצמך, ואני ממשיך להאמין בעצמי כל הזמן. מעולם לא איבדתי את הרצון להיות חלק מהקבוצה הבוגרת של ברצלונה ואני מתכוון להילחם על זה".

פוץ' טוען שהספסול של קומאן לא גורם לו לפקפק בעצמו. "אני בן אדם שמח וחיובי מאוד, החיוך לא ירד לי מהפרצוף אפילו לרגע אחד. אני מרגיש בר מזל להיות בברצלונה ולעולם לא ארים ידיים במאבק להישאר פה", אמר.

גם אנטואן גריזמן שהחמיץ את אחד הפנדלים, החמיא בסיום לפוץ', אמר ש"הוא גילה הרבה אחריות" והוסיף בחיוך: "ריקי, אני חייב לך ארוחה. הצלת אותי".

בתקשורת הספרדית שיבחו את פוץ', וב"מארקה" ציינו ש"הוא העביר מסר ברור לקומאן עם ההתנהלות שלו ועם לקיחת האחריות בדקות הסיום. הוא ראוי ליותר דקות וליותר צ'אנסים".

בספרד החמיאו גם למארק אנדרה טר סטגן שסיפק שלל הצלות במשך 90 דקות, ועצר שני פנדלים של סוסיאדד בדו קרב המכריע. "ברצלונה צריכה להודות היום לטר סטגן. השחקנים הגדולים באמת מופיעים למשחק מסוג כזה, והוא עשה את זה בגדול". אמר קשר סוסיאאד מיקל מרינו.

עוד בוואלה!

ברצלונה עלתה לגמר הסופרקופה לאחר ניצחון בדו קרב פנדלים על סוסיאדד

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי על הספסל. רויטרס
מנהיג נשאר מנהיג, גם כשהוא לא משחק. מסי על הספסל אמש/רויטרס

ומה לגבי ליאו מסי? קומאן אמר שהוא "עוד לא יודע" אם הכוכב הארגנטינאי יהיה כשיר לגמר הסופרקופה ביום ראשון, אבל בברצלונה מעריכים שהמנוחה היום תאפשר לו לקחת חלק במשחק, גם אם לפרק זמן מוגבל. כך או כך, מסי מגלה מנהיגות גם כשהוא לא בסגל. אמש נראה מסי משוחח עם השחקנים לפני דו קרב הפנדלים ומנסה לדרבן אותם, כשבספרד ציינו ש"הוא נראה כמו המאמן".

ריקי פוץ' הודה לו בסיום על החיזוק החיובי. "הוא אמר לי, 'אתה תבקיע, אין לי שום ספק בזה'. זה בהחלט עזר לי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully