וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "הפסיקו לשאול אותי אם אני חוזר למכבי חיפה. זה סימן טוב"

אחרי הזכייה בפרס שחקן השנה, קשר אנטוורפן מעדכן מטרות: "רוצה להמשיך לשחק לפחות עוד שנתיים-שלוש. מעדיף לא לחזור לישראל, בלגיה הפכה לבית". אליניב ברדה מצטרף לברכות: "כבוד עצום לכדורגל הישראלי"

תקציר: השער של ליאור רפאלוב מול טוטנהאם/ספורט 1

אחרי שהוכתר כשחקן השנה בבלגיה וזכה בפרס נעל הזהב המקומי, ליאור רפאלוב מצהיר: אין לי כוונה לחזור לישראל. קשר אנטוורפן בן ה-34, שהפך לאחד הזרים האהובים והמוערכים בבלגיה אחרי שמונה שנים בקלאב ברוז' ובקבוצתו הנוכחית, התראיין לאחר הזכייה בפרס וסיפק כמה הצהרות מעניינות.

"אני רוצה לשחק עוד לפני שנתיים או שלוש, זאת השאיפה שלי", אמר. "כשהתשוקה הולכת לאיבוד אתה מבין שהסוף מתקרב, אבל אני עדיין לא שם. עיתונאים בישראל כבר מפסיקים לשאול אותי אם אחזור למכבי חיפה, הקבוצה שגדלתי בה. למען האמת, אני מעדיף להישאר בבלגיה. בלגיה הפכה למקום האהוב עליי בשנים האחרונות. לכל ההישגים שלי בקריירה, הגעתי בבלגיה".

שחקן אנטוורפן ליאור רפאלוב. GettyImages
שנה חלומית. רפאלוב/GettyImages

רפאלוב נשאל האם הוא מסכים עם הקביעה שהוא כדורגלן שלם יותר בגיל 34 בהשוואה למה שהיה בגיל 26, והשיב בחיוב. "זה בהחלט אפשרי. ככל שאתה יותר מנוסה, אתה מבין טוב יותר איך לשחק את המשחק שלך ואיך להוציא מעצמך את המקסימום. אתה גם מבין מה החסרונות שלך ואתה מנסה להחביא אותם עד כמה שניתן".

רפאלוב הודה ש"הייתי מתוח לקראת ההכרזה על הזוכה. אני מאושר שזכיתי, זו סגירת מעגל אחרי כל השנים שלי בבלגיה. נשארתי חזק גם בתקופות הטובות וגם התקופות הרעות, ואני חושב שהתואר הגיע לי. למען האמת, אני חושב שאני מסוגל להיות אפילו יותר טוב".

אגב, לברכות לרפאלוב הצטרף ליגיונר בלגי מפורסם אחר, אליניב ברדה. החלוץ שכיכב במדי גנק בין השנים 2007 ל-2013, אמר לתקשורת הבלגית: "הזכייה של רפאלוב בפרס שחקן השנה היא כבוד עצום לכדורגל הישראלי. הוא ראוי לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully