וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "התחושה קשה. רציתי לסיים אחרת, מבקש מהשחקנים שינצחו בשבילי"

13.1.2021 / 23:31

המאמן היה נסער לאחר ההפסד במשחק הפרידה שלו מירושלים, שסיבך אותה במאבק העלייה: "אתגעגע, שירי האוהדים מתנגנים לי בראש"

עודד קטש נפרד מהפועל ירושלים/צילום: אהרל'ה ויסברג, עריכת וידאו: ניר חן

עודד קטש היה נסער מאוד הערב (רביעי), בסיום ההפסד הביתי של הפועל ירושלים 78:77 לטורק טלקום אנקרה. המאמן רצה להיפרד מקבוצתו בשלוש השנים האחרונות עם ניצחון שיבטיח לה את הכרטיס לשלב הבא בליגת האלופות, והיה בדרך הבטוחה לשם, אבל ירד מהפרקט בפעם האחרונה בתסכול גדול.

"התחושה קשה", הודה. "זה הפסד קשה מאוד, במשחק שהיה חשוב למועדון. רצינו לסיים בדרך אחרת ובהרגשה אחרת. הייתה לנו הזדמנות באמת טובה להבטיח את העלייה, והרגשתי ששלטנו במשחק, אבל לא הצלחנו 'להרוג' אותו. איבדנו ביטחון, הלחץ השפיע עלינו והחטאנו לייאפים קלים. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שינצחו בלימוז' גם בשבילי, ואני מקווה מאוד שהם יעשו את המיטב ויצליחו לעלות שלב".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
פרידה בטעם חמוץ. עודד קטש/דני מרון

קטש, שיטוס מחר יחד עם עוזרו החדש-ישן ליאור ליובין לאתונה ויצטרף לפנאתינייקוס, סיכם את שלוש שנותיו בירושלים, שהסתיימו עם שתי זכיות בגביע המדינה. "אני מסיים תקופה ארוכה כאן, והיה לי הרבה יותר קל לסכם אם היינו מנצחים. אני מרגיש באמת שזכיתי להיות כאן. קיבלתי חיבוק גדול מההנהלה, מהשחקנים ומהאוהדים, שגם בשבוע האחרון תומכים ומבינים. זה לא היה שבוע קל, וזה לא משהו שתכננתי או ציפיתי לו. אחרי התלבטויות, לקחתי את זה בלב חצוי.

"הכי אתגעגע לאנשים. דיברנו על הקהל ועל החוויות שהיו לנו כאן. השירים מהערבים המיוחדים האלה עדיין מתנגנים לי בראש. הגעתי יום יום לעבודה, והרגשתי את השייכות, את האהבה ואת התמיכה. ממש כמו משפחה.

"אני רוצה להגיד תודה על שלוש שנים מרגשות. בנינו בשנתיים וחצי האחרונות משהו שלם, הרבה יותר גדול מסך החלקים, ומאז הקורונה דברים הפכו להיות הרבה יותר קשים, גם בגלל חיסרון הקהל וגם בגלל החיבור בין השחקנים. אני מאוד גאה, ותמיד ארגיש חלק ממשפחת הפועל ירושלים. ביחס לממדים שלנו, בנינו קבוצה מחוברת, אבל אין לי ספק שההמשך יהיה זהה, בזכות הדרך שבה המועדון מנוהל".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: הפועל ירושלים הפסידה 78:77 לטורק טלקום והסתבכה

לכתבה המלאה
נמניה נדוביץ' שחקן פנאתינייקוס מול אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
נדוביץ' ופנאתינייקוס מחכים לקטש/דני מרון

על דרכו החדשה בפאו אמר המאמן: "אני די מבין לאן אני הולך. אני מכיר את הקבוצה, את המדינה, את העיר ואת הקהל, ואני מרגיש מוכן מתמיד לאתגר הזה. צריך טיפת מזל כדי שהדברים ילכו לטובתך, אבל אני מרגיש שיש לי עכשיו את הכלים להתמודד עם הרבה מצבים, הרבה בזכות מה שלמדתי וחוויתי כאן בהפועל ירושלים".

קבוצתו החדשה של קטש ניצחה הערב את וילרבאן ביורוליג, והוא יערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו בירוק - הפעם על הקווים - ביום שישי באיסטנבול נגד פנרבחצ'ה. "יכול להיות שיש לקשר שלי עם פנאתינייקוס חלק בהזדמנות שקיבלתי. הייתי מעדיף שדברים יקרו במסודר, בקיץ, ואז לא הייתי צריך לעשות את הצעד הזה שלא היה פשוט בשבילי, אבל הבנתי שזו סיטואציה שאולי לא תחזור. אני יותר מסתכל על זה ברמת האתגר, ובסוף צריך להביא תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully