וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה: "סוכנו של רונאלדו הציע אותו לברצלונה, אבל העדפתי להשקיע ברונאלדיניו"

המועמד לנשיאות ברצלונה חשף: "נציגיו של רונאלדו העדיפו שהוא יחתום בברצלונה ולא במנצ'סטר יונייטד, אבל סירבתי ואני לא מתחרט"

כריסטיאנו רונאלדו הפך לאגדה מהרגע שהגיע למנצ'סטר יונייטד מספורטינג ליסבון, אבל האם הוא בכלל היה אמור לשחק בברצלונה? ז'ואן לאפורטה, המועמד המוביל להתמנות שוב לנשיא ברצלונה, ערך מוקדם יותר ריאיון שבו הוא סיפק ציטוט מעניין במיוחד לגבי CR7 והסביר איך הוא כמעט הגיע לקאמפ נואו.

"עמדנו להחתים את רונאלדיניו ואת רפא מרקס", אמר לאפורטה, "אנשיו של מרקס הציעו לנו את כריסטיאנו רונאלדו עוד כשהוא היה בספורטינג ליסבון. אחד הסוכנים שלו אמר שיש לו שחקן שהוא חייב למכור אותו למנצ'סטר יונייטד תמורת 19 מיליון יורו, אבל ימכרו אותו לנו תמורת 17 מיליון יורו בלבד".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
היו אמורים לשתף פעולה בברצלונה? רונאלדו ומסי/רויטרס

לאפורטה הסביר מדוע הוא ויתר על רונאלדו: "אנחנו כבר השקענו ברונאלדיניו באותו זמן. כריסטיאנו שיחק יותר באגף מאשר במרכז. חשבנו שאנחנו צריכים שחקן שישחק באמצע ולכן סירבנו להחתים אותו ואני לא מצטער על כך".

רונאלדו הפך לאגדה אומנם במנצ'סטר יונייטד, אבל גם רונאלדיניו עשה חיל בברצלונה והפך לאליל האוהדים וגם החונך של ליאונל מסי שבדיוק הוקפץ לבוגרים. לא בטוח את מי אוהדי ברצלונה היו מעדיפים, אבל השילוב של מסי ורונאלדו באותה קבוצה, כך מסתבר, היה תסריט בהחלט אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully