וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע הכי טוב של העונה: הסיבוב השני בפלייאוף ה-NFL

גרין ביי (נגד הראמס) וקנזס סיטי (מול קליבלנד) חוזרות משבוע החופש, בפאלו תנסה לעבור גם את בולטימור וניו אורלינס תפגוש את טמפה ביי בקרב הקוורטרבקים הקשישים

שחקן טמפה ביי באקנירס טום בריידי. John Bazemore, AP
האם הפעם יצליח לנצח את הסיינטס? בריידי/AP, John Bazemore

בעיניי רבים, סוף השבוע הקרוב הוא הטוב ביותר שיש ל-NFL להציע. אחרי שסיבוב הווילד קארד של הפלייאוף מנקה את השאריות האחרונות (אהלן וושינגטון ושיקגו), חצאי הגמר החטיבתיים כבר מספקים לנו את שמונה הקבוצות הטובות בליגה ולא מעט אקשן.

המשחקים

  • גרין ביי - לוס אנג'לס ראמס, שבת, 23:35
  • בפאלו - בולטימור, ראשון, 3:15
  • קנזס סיטי - קליבלנד, ראשון, 22:05
  • ניו אורלינס - טמפה ביי, שני, 1:40

גרין ביי - לוס אנג'לס ראמס, שבת, 23:35

החגיגה תצא לדרך בלמבו פילד, כאשר הפאקרס יחזרו משבוע החופש שלהם למפגש מול ההגנה הקשוחה של LA. הראמס מגיעים מאוד מעודדים, אחרי ששיתקו בחוץ את סיאטל והסתדרו למרות שנאלצו לזרוק למגרש את ג'ארד גוף הפצוע. גרין ביי סיימה את העונה בכושר מצוין, עם שישה ניצחונות רצופים וה-MVP המסתמן ארון רוג'רס רוצה לנצל את הביתיות לריצת פלייאוף מוצלחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בפאלו - בולטימור, ראשון, 3:15

25 שנים תמימות המתינו בבפאלו למשחק פלייאוף ביתי וניצחון פלייאוף וזה הלך קשה מהצפוי, אבל הבילס צלחו את המפגש נגד אינדיאנפוליס ויישארו בבית לשבוע נוסף. הפעם ניצבת בפניהם משוכה הרבה יותר גבוהה, בדמות בולטימור, שנראית טוב מאוד בשבועות האחרונים, גם בהתקפה עם למאר ג'קסון וגם בהגנה, שעצרה את דריק הנרי בשבוע שעבר.

אורן רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. GettyImages
הדרך לסופרבול עוברת אצל ארון רוג'רס והפאקרס בלמבו פילד/GettyImages

קנזס סיטי - קליבלנד, ראשון, 22:05

עוד אחת שלא חוותה הצלחת פוסטסיזן המון שנים היא קליבלנד והכל התפוצץ לה ברבע הראשון בפיטסבורג, בדרך לניצחון חוץ עצום. הבראונס, שמקבלים בחזרה את המאמן קווין סטפנסקי, יצטרכו לייצר עוד משהו יוצא דופן, הפעם בארוהד מול המועמדת מספר 1 לאליפות. לא סתם קנזס סיטי פייבוריטית ב-10 נקודות לקראת המשחק הזה. האלופה המכהנת ופטריק מהומס כמעט לא מעדו העונה, למרות כמה ניצחונות צמודים מהצפוי והמפגש הזה בהחלט עשוי להיות השיא של הסיבוב השני.

ניו אורלינס - טמפה ביי, שני, 1:40

מצד אחד, קוורטרבק בדיוק בן 42. מן העבר השני, קוורטרבק בן 43 וחצי. אם העולם שייך לצעירים, אף אחד לא סיפר את זה לדרו בריס וטום בריידי, שניים מהגדולים אי פעם, שייפגשו לקרב הפלייאוף "הזקן" בהיסטוריה כמובן. ידו של בריס הייתה על העליונה פעמיים השנה, עם 23:34 במחזור הפתיחה ו-3:38 מוחץ בפלורידה בהמשך, אבל לבריידי יש אחרי השבוע שעבר לא פחות מ-31 ניצחונות פלייאוף, בעוד שבריס מחזיק במאזן 8:9 בלבד בפוסטסיזן.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully