וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בממלכה תוהים: מה עומד מאחורי הקאמבק האפשרי של אברהם גרנט לצ'לסי?

באנגליה ממשיכים לעסוק בהרחבה באפשרות שהמאמן ישוב לבלוז: "לגרנט ניסיון רב ולא מעט ידע, מדובר בנורת אזהרה עבור למפארד"

תקציר ה-0:4 של צ'לסי על מורקמב/ספורט1

בממלכה ממשיכים לעסוק באפשרות שאברהם גרנט ישוב לצ'לסי. אחרי שגם ברשת "סקיי" דיווחו על כך שבעלי הבלוז רומן אברמוביץ' מעוניין להשיב למערכת את המאמן, היום (רביעי) גם באתר football.london דיברנו על הנושא בהרחבה.

"סטטיסטית, גרנט היה אחד המאמנים הטובים של צ'לסי, אבל לא בטוח שאוהדי הקבוצה ישמחו לקבלו בחזרה", כתב העיתונאי סם אינקרסול מ-"football.london". "יחד עם זאת, לגרנט ניסיון רב ולא מעט ידע, והוא בהחלט יכול לעזור לפרנק למפארד ולצוות האימון שלו. בנוסף, נראה שהדיווחים על האפשרות שיחזור למועדון הם סוג של נורת אזהרה עבור למפארד, שרשם ניצחון אחד בלבד בשישה משחקי פרמיירליג".

"נראה שמאחורי המהלך להחזרת גרנט עומדות שתי אפשרויות", נכתב בדיווח. "או שאברמוביץ' מעוניין שלמפארד יזכה לקצת תמיכה מהמאמן הוותיק, או שרומן כבר חושב על היום שאחרי למפארד, ומייעד את גרנט לתפקיד המאמן כפי שהיה ב-2007, כשהחליף את ז'וזה מוריניו על הקווים.

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. רויטרס
צריך להתחיל לדאוג? למפארד/רויטרס

הישראלי בן ה-65, שנחשב מקורב מאוד לאברמוביץ', לא אימן מאז הקדנציה בנורת'איסט יונייטד מהליגה ההודית ב-2018. ב-2007 ירד מתפקידו הניהולי בצ'לסי, נכנס לנעליו של ז'וזה מוריניו שפוטר והוליך את המועדון עד גמר ליגת האלופות, שם הפסיד למנצ'סטר יונייטד בדו-קרב פנדלים. למפארד היה אחד משחקניו הבולטים, עם 20 שערים ב-40 הופעות בכל המסגרות. על אף ההצלחה, גרנט ספג ביקורות רבות בממלכה ופוטר שלושה ימים אחרי אותו גמר. בהמשך אימן גם בפורטסמות', ווסטהאם, פרטיזן בלגרד ובנבחרת גאנה.

את העונה הנוכחית פתחו הבלוז בצורה רעה מאוד ובחלוף 17 מחזורים הם מדורגים במקום התשיעי בלבד עם 26 נקודות, כולל ניצחון ליגה בודד בששת משחקיהם האחרונים. השמועות על החלפתו של למפארד לא פוסקות בימים האחרונים, אך לא מן הנמנע כי במקום פיטורים, אברמוביץ' יבחר בסופו של דבר להוסיף איש מקצוע נוסף לצוות, ולעניק לשחקן העבר האגדי עוד הזדמנות אחת אחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully