וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה של עודד קטש על הקווים בפנאתינייקוס: ביום שישי נגד פנרבחצ'ה

13.1.2021 / 7:57

המאמן הישראלי, שייפרד הערב מהפועל ירושלים, יצטרף מחר לקבוצתו החדשה ויספיק לערוך אימון אחד עם שחקניו החדשים לפני משחק החוץ באיסטנבול. הפרמיירה המחודשת באואקה: בשבוע הבא מול חימקי

פגישת המחזור של עודד קטש עם כוכבי פנאתינייקוס/עריכת וידאו: ניר חן

סוף שבוע עמוס במיוחד מצפה לעודד קטש, שייפרד הערב (רביעי, 21:00) מהפועל ירושלים, במשחק הביתי נגד טורק טלקום אנקרה בליגת האלופות. מעברו של המאמן הישראלי לפנאתינייקוס, שנחשף לראשונה בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, צפוי להפוך מחר לרשמי עם ההכרזה שיוציאו היוונים על מינויו. 

הוא יעזוב בבוקר את הארץ, ויספיק להעביר אימון אחד עם שחקניו החדשים, לקראת משחק היורוליג ביום שישי באיסטנבול מול פנרבחצ'ה - שבו יערוך את הופעת הבכורה שלו כמאמן פאו.

שחקן פנאתינייקוס יאניס פפאפטרו. לירון מולדובן
הקפטן יחמיץ את הבכורה של המאמן החדש? יואניס פפאפטרו/לירון מולדובן

הירוקים, עדיין עם עוזר המאמן קוסטאס חרלאבידיס כמאמן זמני, יארחו הערב ב-21:00 את וילרבאן וייאלצו להסתדר ללא הקפטן יואניס פפאפטרו, שסובל מנפיחות בברכו. הוא בספק גם למשחק נגד פנר, שהביסה אמש את באסקוניה ותחסר את דנילו בארתל.

לאחר שיחזרו מטורקיה, קטש ופנאתינייקוס יתארחו אצל אריס סלוניקי במסגרת הליגה היוונית, והמאמן החדש יעמוד לראשונה על הקווים באואקה ביום חמישי הבא - במשחק היורוליג הביתי נגד חימקי מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully