וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאיחוד אחרי 20 שנה? עודד קטש הוא המועמד המוביל לפנאתינייקוס

6.1.2021 / 22:41

אלופת יוון החליטה לנסות ולהביא את מאמן נבחרת ישראל והפועל ירושלים באופן מיידי. המכשול: גם אם פאו תגיע לסיכום עם קטש, היא תצטרך לקבל את הסכמת האדומים לשחרורו ולפצות אותם על התרת החוזה

פגישת המחזור של עודד קטש עם כוכבי פנאתינייקוס/עריכת וידאו: ניר חן

האם עודד קטש יעזוב את הפועל ירושלים לטובת פנאתינייקוס? יומיים לאחר פיטוריו של ג'ורג'יוס וובוראס, אלופת יוון החליטה לנסות ולמצות מהלך להבאתו של כוכבה הישראלי לשעבר, על אף מחויבותו למחזיקת גביע המדינה.

המועמד הראשון לתפקיד היה דימיטריס פריפטיס, אולם אוניקס קאזאן והמאמן עצמו הבהירו שלא יפרו את החוזה ביניהם בשלב זה. סוטיריס מאנולופולוס היה השם הבא ברשימה, ומועמדותו לא ירדה מהפרק, אולם נראה כי בפאו לא בונים עליו לטווח ארוך - והבאה של מאמן בסדר הגודל שלו תשדר כי מדובר בפתרון זמני לעונה הזו בלבד.

באופן טבעי, לאור העובדה שסיכוייה של פנאתינייקוס להעפיל לפלייאוף ביורוליג קלושים, היא מעוניינת להתחיל כבר מעתה בבניית הצוות המקצועי לעונה הבאה. לשם כך, היא הולכת על קטש. הישראלי נחשב מלכתחילה בין המועמדים הבולטים לקבלת המשרה בקיץ הקרוב, וכעת ייעשה מאמץ לרבע את המעגל ולהוציא את המהלך לפועל באופן מיידי.

המשימה לא תהיה פשוטה: קטש חתום עד תום העונה בירושלים, ובשבוע הבא אמור להצעיד אותה למשחק גורלי בליגת האלופות, כששאיפותיה בליגת העל ובגביע המדינה ברורות. גם אם המאמן והיוונים יגיעו לסיכום, הוצאתו לפועל של המהלך תלויה בהסכמת האדומים ובפיצוי כספי שאותו ידרשו מן הסתם.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יעזוב את ירושלים באמצע העונה? עודד קטש/ברני ארדוב

קטש (46) שיחק רק עונה אחת בפנאתינייקוס, אולם נחשב עד היום לאחד הזרים האהובים בתולדות המועדון. הוא זכה לתהילה כשהצטיין בניצחון על מכבי תל אביב בגמר היורוליג של פיב"א בשנת 2000. שבועות ספורים מאוחר יותר הוא קיים את משחקו האחרון בקריירה, כשהשלים עם הירוקים זכייה באליפות יוון, ונאלץ לרדת מהבמה בגיל 25 בגלל פציעה בברך.

הישראלי נותר ביחסים קרובים עם אנשי פאו, ובעיקר עם שני חבריו לקבוצה בעונה ההיא - שהפכו לאחרונה לשניים מהאנשים החזקים במועדון: הקפטן הנצחי פרנקי אלוורטיס, שמכהן בצוותא עם דימיטריס דיאמנטידיס כמנכ"ל; ומנהל הקבוצה יורגוס קלאיציס.

לפני כחצי שנה, כשהשלושה קיימו בוואלה! ספורט פגישת מחזור מיוחדת במלאת שני עשורים לזכייה ביורוליג, אמר אלוורטיס: "יש לעודד חלק גדול בהיסטוריה שלנו, כי הוא היה המצטיין בגמר. זו הייתה עונה מיוחדת, בגלל שהיא הייתה הראשונה של ז'ליקו אוברדוביץ', והפיינל פור היה ביוון, והיה את המפגש של עודד עם מכבי. כל אחד משאיר אחריו משהו, חלק ממנו, במועדון. אם הוא יבוא מחר לחדר ההלבשה, כולם יקפצו עליו ויחבקו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully