וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירי, ארסנל: "מנור סולומון קר רוח יחסית לשחקן צעיר, הוא לא מפשל"

באוקראינה עשו לאנגלים היכרות עם שחקן שחטאר, אותו הם מעריכים ב-25-35 מיליון יורו: "אוהב את הכדור ברגליים ויכול לעבור שחקנים רבים"

תקציר הניצחון של ארסנל על ניוקאסל בגביע/ספורט 1

האפשרות שמנור סולומון יימכר לארסנל הפכה אמש (שלישי) מוחשית יותר. לאחר כמה ימים של שמועות, הגיע דיווח בגוף התקשורת האמין ביותר בממלכה - "גרדיאן" - לפי התותחנים ינסו לרכוש בקיץ הבא את שחקנה הצעיר של שחטאר דונייצק.

באתר 101greatgoals שוחחו עם הבלוגר האוקראיני אנדרו טודוס, שחזה בשנים האחרונות מקרוב בכישרון הישראלי, וסיפר: "בתחילת דרכו הוא היה שחקן שולי, בעיקר בעונתו הראשונה בליגת האלופות, כשקם מהספסל וכבש מול מנצ'סטר סיטי ואטאלנטה. כשהגיע, שיחק בכנף ימין, כמו בקבוצתו הקודמת בישראל. אבל לאחר מכן הוא שימש כקשר התקפי, ולאחרונה בשמאל. הוא החליף לאט לאט את טייסון, שהולך ומתבגר".

טודוס הוסיף וניתח את הישראלי: "הוא מכדרר טוב מאוד, עם מרכז כובד נמוך. הוא אוהב לשמור את הכדור ברגליים ויכול לעבור שחקנים רבים, וגם להיאבק פיזית מול יריבים. הוא גם מאוד קר רוח יחסית לשחקן צעיר כשהוא מגיע מול השער. הוא לא מפשל. הוא טוב מאוד בלסיים את המצבים שהוא יוצר מעצמו, ומסוגל גם לספק מסירות מפתח כשצריך".

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. DeFodi Images, GettyImages
איכויות רבות. סולומון/GettyImages, DeFodi Images

לסיום, העריך הבלוגר את שווי השוק של סולומון ב-25-35 מיליון יורו. חוזהו של הישראלי המוכשר, שכבש העונה חמישה שערים בכל המסגרות עבור שחטאר דונייצק, אמור להסתיים בדצמבר 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully