וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: פ.ס.וו וערן זהבי הפסידו 3:1 בבית לאלקמאר

המארחת קיוותה לעלות זמנית לפסגה אך טון קופמיינרס (31 בפנדל ו-39 עם העקב) וקלווין סטנגס הנחילו לאיינהובן הפסד שני העונה

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - אלקמאר 3:1/ספורט 1

לאחר ההצגה הנפלאה מול אייאקס, קיווה ערן זהבי להמשיך במומנטום גם הערב (רביעי), אך קבוצתו פ.ס.וו איינדהובן הפסידה 3:1 בביתה לאלקמאר. הישראלי פתח שוב בהרכב לצד דוניל מאלן, אך לא הצליח להתבלט וכמו חבריו, סבל גם הוא מערב בינוני. המארחת ידעה שניצחון היה מעלה אותה באופן זמני למקום הראשון, אך דווקא אלקמאר הייתה זו ששלטה במחצית הראשונה, ובדקה ה-31 זכתה לפנדל מוצדק, אותו שלח טון קופמיינרס פנימה.

הקפטן של אלקמאר השלים צמד בדקה ה-39, לאחר שכבש שער מבריק עם העקב לאחר כדור קרן ואיינדהובן ירדה בפיגור 2:0 למחצית. פיליפ מקס צימק עבור הקבוצה של רוגר שמידט בבעיטה חופשית נהדרת, אך קלווין סטנגס כבש בדקה ה-90 לאחר מבצע יפה וקבע את תוצאת המשחק.

* קפריסין: בן שהר פתח בהרכב אפואל ניקוסיה והשלים 70 דקות בטרם הוחלף במהלך ה-1:1 של קבוצתו מול א.א.ק לרנקה במסגרת המחזור ה-15 בליגה.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
מחצית ראשונה מאכזבת לזהבי וחבריו/GettyImages, Soccrates Images

דקה 6: הזדמנות ראשונה לאלקמאר, כשיספר קלארקסון נותר לא מכוסה בצד ימין של רחבת פ.ס.וו, אך הבעיטה שלו נחסמה על ידי חברו לקבוצה מיירון בואדו, וההזדמנות אבדה לאורחת.

דקה 24: ניסיון בעיטה של דונייל מאלן פגע בשחקן הגנה של אלקמאר ועלה מעט למסגרת השער. פ.ס.וו נותרה עם קרן.

דקה 31: גול! אלקמאר עולה ל-0:1: שוער פ.ס.וו איבון אמבוגו הכשיל ברחבה את בואדו, והשופט הורה על הנקודה. טון קופמיינרס ניגש לביצוע הבעיטה ושלח אותה פנימה.

דקה 38: איבוד של ערן זהבי בחלק המגרש של אלקמאר הוביל להתקפה מתפרצת של היריבה, כשבואדו עמד לבדו מול אמבוגו, אך חלוץ האורחת נבלם ברגע האחרון לקרן.

דקה 39: גול! אלקמאר עולה ל-0:2: קרן קצרה של האורחת הגיעה לקופמיינרס, שעם העקב כבש שער גאוני ונפלא, והשלים צמד עוד במחצית הראשונה.

דקה 59: גול! פ.ס.וו מצמקת ל-2:1: פיליפ מקס ניגש לביצוע בעיטה חופשית וסבב באומנות כדור נהדר שלא הותיר סיכוי לשוער האורחת.

דקה 70: טון קופמיינרס שלח בעיטה חופשית מזווית לא פשוטה, אך הכדור שלו הלך למסגרת וחולץ על ידי השוער אמבוגו.

דקה 90: גול! אלקמאר עולה ל-1:3: קלווין סטנגס חדר לרחבה, הטעה שחקן הגנה אחד ובעט כדור שהלך למסגרת ופגע בדרך בג'ורדן טזה וחדרה פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully