וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: הולשטיין קיל הדהימה את באיירן מינכן בדו קרב פנדלים

סנסציית ענק בגביע הגרמני: הקבוצה מהמקום השלישי בבונדסליגה השנייה הדיחה את אלופת אירופה ומחזיקת הגביע כבר בסיבוב השני אחרי 5:6 בדו קרב פנדלים ובעקבות 2:2 שהשיגה בנגיחה בדקה ה-96

תקציר: באיירן מינכן הפסידה בפנדלים מול קיל והודחה מהגביע הגרמני/ספורט 1

איזו סנסציה ענקית בצפון גרמניה. הולשטיין קיל, הקבוצה מהמקום השלישי בבונדסליגה השנייה, הדיחה הערב (רביעי) את באיירן מינכן אחרי 5:6 בדו קרב פנדלים שהגיע בעקבות 2:2 ב-120 דקות.

זו פעם שנייה בהיסטוריה שבאיירן מינכן מפסידה בדו קרב פנדלים ליריבה מליגה נמוכה יותר. הפעם הקודמת הייתה מול מגדבורג ב-2000. זו פעם זה 12 שנה שבאיירן בכלל נכנסת להארכה מול קבוצה מליגה נמוכה יותר, הפעם האחרונה הייתה מול מינכן 1860. הפעם האחרונה שבאיירן לא הגיעה ל-16 האחרונות בגביע הגרמני הייתה בשנת 2000.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. Stuart Franklin, GettyImages
נוייר לא הצליח להדוף אפילו פנדל אחד בדו קרב/GettyImages, Stuart Franklin

סרג' גנאברי כבש את השער הראשון מעמדת נבדל ברורה בדקה ה-14 אחרי בישול של תומאס מולר. למזלה של באיירן אין VAR בשלב הזה של הגביע והשער אושר. המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-37 כשפין בארטלס פרץ קדימה, השאיר אבק לבונה סאר ובעט פנימה את ה-1:1. לירוי סאנה כבש את שער הניצחון עם כדור חופשי מושלם בדקה ה-48 אל החיבורים וקבע 1:2. בדקה ה-95 הצליחה המארחת לכפות הארכה באופן מדהים. יוהאנס ואן דן ברג הגביה משמאל והאוקה ואהל המשיך בנגיחה עם עזרה מהכתף פנימה את ה-2:2 וכפה הארכה. באיירן לא הצליחה לכבוש את השלישי בהארכה והדרמה הלכה לדו קרב פנדלים.

רוברט לבנדובסקי כבש ראשון, ואהל איזן ויוזואה קימיש החזיר את היתרון לבאיירן, 1:2. אחמט ארסלן דייק גם וקבע 2:2 ואז תומאס מולר בעט חזק פנימה את ה-2:3. יאני-לוקה סרה כבש וקבע 3:3, אבל דייויד אלאבה גם דייק וקבע 3:4. לי ז'ה סונג גם דייק וקבע 4:4, דוגלאס קוסטה גם דייק וזה 4:5. האופטמן גם עמד בלחץ וקבע 5:5. מרקו רוקה לא הצליח להכניע את יאניס גליוס היווני, שבלם אותו. פין בארטלס כבש בסופו של דבר את הפנדל השישי והאחרון וסידר לקיל את הכרטיס לשלב הבא. סנסציה ענקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully