וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: אינטר ויובנטוס עלו לרבע הגמר אחרי הארכות

שער ניצחון דרמטי של לוקאקו (118) העניק לנראזורי 1:2 דרמטי מול פיורנטינה. יובה גברה 2:3 על גנואה אחרי 120 דקות

תקציר: יובנטוס עלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי עם 2:3 על גנואה בהארכה/ספורט 1

שלב שמינית גמר הגביע האיטלקי נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים. אינטר יצאה למשחק חוץ מול פיורנטינה שנגרר להארכה, כשבדקה ה-118 נגח רומלו לוקאקו, שנשאר לא מכוסה, את שער הניצחון הדרמטי ששלח את האורחת לרבע הגמר. נאפולי התגברה בקושי על אמפולי. גם יובנטוס התקשתה מול גנואה החלשה וניצחה בסופו של דבר 2:3.

תקציר: פיורנטינה - אינטר 2:1/ספורט 1

פיורנטינה - אינטר 2:1

לאחר האכזבה בשני משחקי הליגה האחרונים, הגיעו הנראזורי למפגש הנוקאאוט בשלב שמינית הגמר מול הויולה ובהחלט לא ליקקו דבש. בהתחלה זה היה נראה טוב עבור השחקנים של אנטוניו קונטה, שירדו להפסקת המחצית ביתרון 0:1 לאחר פנדל מדויק של ארתורו וידאל (40). כריסטיאן קואמה השווה עבור המארחת בדקה ה-57, והמשחק נגרר להארכה. כשהיה נראה ששתי הקבוצות ייאלצו להכריע את המשחק בדו קרב מהנקודה הלבנה, מצא ניקולו בארלה ברחבה את רומלו לוקאקו שנותר לא מכוסה, והבלגי נגח בעוצמה לרשת ושלח את חבריו לרבע הגמר, למפגש פיקנטי מול היריבה העירונית מילאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
עבדו קשה עד הניצחון. שחקני נאפולי/GettyImages

צפו בתקציר: נאפולי - אמפולי 2:3

תקציר: נאפולי - אמפולי 2:3/ספורט 1

נאפולי - אמפולי 2:3

מחזיקת הגביע היא אחת הקבוצות הפחות יציבות בליגה העונה, גם בגלל פציעות של שחקני מפתח כמו מרטנס ואוסימן החלוצים הבכירים שלה. הערב היא עבדה קשה מאוד מול נציגת הליגה השנייה עד שהשיגה את הכרטיס לשלב הבא, שם היא תפגוש את פיורנטינה או ספציה. ג'ובאני די לורנצו העלה את נאפולי ליתרון מהיר (18), אבל נדים בייראמי השוויצרי קבע 1:1 בדקה ה-33. הירווינג לוסאנו החלוץ המקסיקני החזיר את היתרון למארחת לפני ההפסקה (38), אבל בייראמי השלים צמד בדקה ה-68. נאפולי תקפה בחמת זעם ואנדראה פטאניה כבש את שער הניצחון בדקה ה-77.

חזמה ראפיה יובנטוס. רויטרס
שחקני יובנטוס חוגגים ניצחון/רויטרס

יובנטוס - גנואה 2:3 (אחרי הארכה)

הביאנקונרי היו צריכים לעבוד קשה מאוד מול קבוצת התחתית ואנדראה פירלו אפילו נאלץ להכניס אל המגרש את כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-88, אבל בסופו של דבר הם השיגו את המטרה שלהם ועלו לרבע הגמר, שם יפגשו את המנצחת בין ססואולו לספאל.

המשחק נראה גמור כבר בדקה ה-23 כשיובנטוס עלתה ל-0:2. דיאן קולוסבסקי כבש את הראשון בדקה השנייה ואלברו מוראטה, שחזר מפציעה, הכפיל בדקה ה-23. גנואה לא הרימה ידיים והצליחה לצמק בדקה ה-28 כשלנארט מרטן ציבורה כובש ופיליפו מלגוני איזן בדקה ה-74. המשחק הלך להארכה, שם חמזה רפיה כבש בדקה ה-104 אחרי בישול של מוראטה וסידר ליובה את הכרטיס לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully