וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את ברייטון ועלתה למקום השלישי

פודן כבש (44) על סף המחצית, הסטיזינס החסרים השיגו ניצחון ליגה רביעי ברציפות ונצמדו לליברפול. רק 1:1 לטוטנהאם מול פולהאם

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברייטון 0:1/ספורט 1

המחזור ה-16 בפרמיירליג נמשך היום (רביעי) עם שני משחקים מסקרנים. מנצ'סטר סיטי גברה 0:1 על ברייטון ועלתה למקום השלישי, זאת למרות החמצת פנדל של ראחים סטרלינג בתוך תוספת הזמן. טוטנהאם איבדה שתי נקודות חשובות ב-1:1 מול פולהאם.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות. שחקני סיטי חוגגים עם פודן/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ברייטון 0:1

הסיטיזנס עלו ללא אגוארו, טורס וגרסיה, ובהחלט לא ליקקו דבש מול השחקנים של גרהאם פוטר, על אף שליטה מוחלטת במשחק ו-15 בעיטות לשער לעומת 5 בלבד של האורחת. על אף זאת, ולמרות החמצת פנדל של ראחים סטרלינג בתוספת הזמן, נהנתה הקבוצה פפ גווארדיולה משער של פיל פודן דקה לפני הירידה להפסקת המחצית. קווין דה בראונה רשם בישול תשיעי העונה בליגה כשמצא את פיל פודן הצעיר וזה בעט כדור חלש ושטוח שהכניע את רוברט סאנצ'ס. ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות לסיטי, ורביעי ברציפות בליגה וכעת הם במקום השלישי, עם ארבע נקודות פחות ממנצ'סטר יונייטד שבפסגה, אך גם משחק חסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הארי קיין טוטנהאם. רויטרס
השער שלו לא הספיק הפעם. הארי קיין (צילום: רויטרס)/רויטרס

טוטנהאם - פולהאם 1:1

אחרי פתיחת עונה מצוינת ואחרי שהיה נדמה שהיא תהיה פקטור רציני במאבק על תואר האליפות, טוטנהאם ממשיכה לאבד גובה ואחרי התיקו הזה רחוקה כבר שש נקודות מהפסגה. פולהאם לעומתה, שפתחה את העונה בצורה מזעזעת, רושמת תיקו ליגה חמישי רצוף והיא בדרך לעלות אל מעל הקו האדום. הארי קיין העלה את התרנגולים ליתרון בדקה ה-25 אחרי בישול של סרחיו רגילון, אבל איבן קאבליירו השווה בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully