וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה את ז'לגיריס, ניצחון דרמטי לבאיירן

מייק ג'יימס הוביל את הרוסים עם 21 נקודות. הבווארים גברו 80:82 על זניט. לפני ההכרזה על קטש, פאו הביסה 71:88 את וילרבאן

שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
לא השאיר לז'לגיריס סיכוי. מייק ג'יימס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

שבוע היורוליג הכפול נמשך היום (רביעי) עם שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-19, אחרי שהמשחק בין ריאל מדריד לכוכב האדום בלגרד נדחה בשל תנאי מזג האוויר הקשים בספרד, שמנעו מהסרבים לנחות במדינה. צסק"א מוסקבה ניצחה 73:83 את ז'לגיריס קובנה. פנאתינייקוס, עדיין בלי קטש, הביסה 71:88 את וילרבאן ובאיירן מינכן השיגה 80:82 דרמטי על זניט.

נמניה נדוביץ' שחקן פנאתינייקוס מול אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שוב להט, ופאו חזרה לנצח. נדוביץ'/דני מרון

פנאתינייקוס - וילרבאן 71:88

לאחר שלושה הפסדים רצופים, ורגע לפני ההכרזה על מינויו של עודד קטש למאמנה, חזרה פנאתינייקוס לנצח ביורוליג - עשתה זאת באופן משכנע. האיש של המשחק ללא עוררין היה נמניה נדוביץ', שהפגיז 33 נקודות להן הוסיף 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים ופאו דרסה את הצרפתים, שלא היוו לרגע יריב במשחק החוץ ביוון, למרות 15 נקודות של נוריס קול.

צסק"א מוסקבה - ז'לגיריס קובנה 73:83

הרוסים הפסידו במחזור שעבר, במה שהיה הההפסד הראשון שלהם אחרי 12 ניצחונות ברציפות, אבל הערב הם חזרו אל המסלול עם ניצחון ביתי שלא ממש הוטל בספק בשום שלב. מייק ג'יימס כמובן הוביל את קלעי צסק"א עם 21 נקודות ו-5 אסיסטים, טורניקה שנגליה קלע 18 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, דארון היליארד קלע 17, יוהאנס פויגטמן קלע 11 וניקולה מילוטינוב הוסיף עוד דאבל-דאבל עם 10 נקודות ו-14 ריבאונדים. את קלעי ז'לגיריס הוביל מאריוס גריגוניס עם 16 נקודות, תומאס ווקאפ קלע 14 והוסיף 5 אסיסטים, נייג'ל הייז ולוקאס לקאביצ'יוס קלעו 11 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן באיירן מינכן בכדורסל ווין בולדווין. דני מרון
הוביל את באיירן לניצחון דרמטי. בולדווין/דני מרון

באיירן מינכן - זניט 80:82

שתיים מהקבוצות המרעננות של העונה ביורוליג נפגשו לקרב מרתק שהלך צמוד לכל אורכו. האורחת, שניצחה ב-8 מתוך עשרת משחקיה מחוץ לרוסיה פתחה טוב מאוד והוליכה כבר ביתרון דו ספרתי לקראת סיום הרבע השני, אך ג'יילן ריינולדס הנהדר, שוב עלה בצורה נפלאה מהספסל של טרינקיירי וקלע 15 נקודות להן הוסיף 6 ריבאונדים. ולדימיר לוצ'יץ' שב מפציעה בשורות המארחת ותרם גם הוא 15, אך האיש של באיירן היה ללא ספק ווין בולדווין שסיים עם 17 נקודות ומהלכים מכריעים בקלאץ'. ניצחון דרמטי לבאיירן בסיום, והיא חוזרת למסלול הניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully