וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה סביב ראמוס מפלגת את ריאל מדריד: קאסמירו ושחקנים נוספים נגד הקפטן

סאגת הארכת החוזה של הבלם הוותיק נמשכת וחלק מהשחקנים זועם: הוא "מזמין" את ההתעסקות בו ופוגע בקבוצה. במקביל: יונייטד מתעניינת

הסחבת סביב הארכת החוזה של סרחיו ראמוס מסעירה את ריאל מדריד. כזכור, קפטן הבלאנקוס שמסיים חוזה בסוף העונה סירב להצעה של המועדון בטענה שהיא לא הייתה טובה מספיק, והוזכר כמועמד להצטרף לפריז סן ז'רמן.

היום (שלישי) טוען העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו שיש מצטרפת חדשה למירוץ: מנצ'סטר יונייטד. לטענתו, השדים האדומים נחושים להחתים שחקן הגנה בכיר בקיץ וראמוס עשוי להפוך למטרה מספר 1 שלהם.

אבל בזמן שהפרסומים על עתידו של ראמוס נמשכים, בריאל מדריד מרגישים את הלחץ, שמחלחל גם לשחקנים. לפי די מארציו, חלק משחקני ריאל, כולל קאסמירו, כועס על ראמוס בעקבות הסאגה המתמשכת. לטענת השחקנים, ראמוס הופך את הסאגה סביבו ל"קרקס", מזין את העיתונאים שמרבים לדווח על "קרע" בינו לבין פלורנטינו פרס, וכך פוגע במועדון בעקיפין, משום שהקבוצה לא מצליחה להתרכז במשימותיה בליגה הספרדית.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
גם לשחקנים כבר נמאס. ראמוס/רויטרס

כמו כן, לפי הדיווח חלק משחקני ריאל לא אוהבים את העובדה שראמוס מסרב להפחית בשכרו למען המועדון גם בתקופה מאתגרת שכזו, בה הקורונה משפיעה לרעה על החוסן הכלכלי של ריאל.

שחקנים נוספים בחדר ההלבשה של ריאל תומכים בראמוס ומאמינים שהמאבק שלו מוצדק. כך או כך, ברור שהבלאנקוס הם המפסידים העיקריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully