וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ישראל, מאמן דנמרק תוקף את אינטר: מבזבזת את אריקסן

חודשיים וחצי לפני המשחק הראשון במוקדמות מונדיאל 2022, קספר יולמאנד מודאג: "משוכנע שכריסטיאן יבחר נכון בינואר"

שחקן נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן. John Berry, GettyImages
קספר יולמאנד עם כריסטיאן אריקסן/GettyImages, John Berry

כחודשיים וחצי לפני המשחק הראשון של דנמרק במוקדמות מונדיאל 2022, נגד ישראל בחוץ, המאמן קספר יולמאנד מודאג. הנבחרת הסקנדינבית תתארח אצל הכחולים-לבנים ב-25 במרץ במחזור הפתיחה של בית ו' במוקדמות ובששת הימים הבאים תארח את מולדובה ותשחק נגד אוסטריה בווינה. אבל באיזה כושר יגיע הכוכב הגדול כריסטיאן אריקסן?

הדני מוזכר חדשות לבקרים עם מעבר מאינטר בחזרה לפרמיירליג או לאיחוד עם מאוריסיו פוצ'טינו בפריז סן ז'רמן, אבל בינתיים הוא עדיין סובל במילאנו. יולמאנד כבר הביע בעבר את דאגתו מדקות המשחק שמקבל הכוכב שלו, אבל אתמול עלה להתקפה.

כריסטיאן אריקסן שחקן אינטר. AP
"המחסור שלו בדקות מדאיג מאוד". כריסטיאן אריקסן/AP

"כריסטיאן שיחק מעט מדי ב-2020, זה פשוט בזבוז של איכות", אמר יולמאנד בריאיון בדנמרק, "אני מאוד מקווה שהשנה הוא ישחק הרבה יותר. אני משוכנע שהוא יעשה את הבחירה הנכונה בינואר, זו שתעזור לקריירה שלו וגם לנבחרת הלאומית. המחסור שלו בדקות מדאיג מאוד. לא הוא ולא שחקנים אחרים יכולים להגיע לשיא שלהם, אם הם לא בקצב נכון לאורך העונה".

אריקסן עבר לאינטר מטוטנהאם תמורת 27 מיליון יורו בינואר שעבר. במועדון האיטלקי הייתה ציפייה גדולה, אבל עד מהרה כולם הבינו שהוא לא מתאים למערך של אנטוניו קונטה. העונה הוא שותף ב-13 משחקים בכל המסגרות, בהם צבר 393 דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully