וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בפולין: אלון תורג'מן יעבור בדיקות ויחזור לוויסלה קרקוב

החלוץ צפוי לשוב לקבוצה בה עשה חיל. בפולין מספרים שלמרות שנעדר מ-30 משחקים בשנתיים וחצי, ויסלה מוכנה לקחת סיכון

שחקן ויסלה קרקוב, אלון תורג'מן. GettyImages
פספס 274 ימים במצטבר בגלל פציעות מאז קיץ 2018. תורג'מן/GettyImages

התקשורת הפולנית מדווחת שאלון תורג'מן מתקרב לחזרה לוויסלה קרקוב, בה הוא שיחק בהצלחה גדולה בחצי השני של העונה שעברה. תורג'מן שלא נמצא בתכניות של אוסטריה וינה המוצפת בקשיים כלכליים, הוזכר גם כמועמד לקבוצות בישראל.

לפי דיווחים בפולין, החלוץ הישראלי אמור לעבור בדיקות רפואיות כבר השבוע ולהצטרף למועדון הפאר הפולני, שמצוי בימים קשים מאוד מבחינה כלכלית ומקצועית. לתורג'מן יש נטייה לפציעות ומאז שהגיע לאירופה בקיץ 2018, הוא נעדר במשך 274 ימים במצטבר והחמיץ 30 משחקים של קבוצותיו. מדובר בנתון מדהים ומדאיג, אבל בוויסלה נואשים לחלוץ שיעניק להם תפוקה ומוכנים להמר על הישראלי גם במחיר של היעדרויות מפעם לפעם - בעיקר מכיוון שזהו הימור קטן מאוד אחרי ששיחק בהצלחה במדים האדומים.

תורג'מן בן ה-29 הושאל לוויסלה בינואר שעבר, כבש במשחק הבכורה שלו בליגה הפולנית ואחר כך עבר פציעה שבגללה נעדר חודשים ארוכים. לשמחתו, רוב תקופת ההחלמה הייתה בזמן שהליגה הייתה מושבתת בגלל משבר הקורונה והוא חזר מהפציעה בשיא כוחו. לקראת סיום העונה הוא כבש חמישה שערים בארבעה משחקים רצופים ושימש בורג מרכזי בהינצלות של ויסלה מירידה לליגת המשנה.

העונה תורג'מן שוב סבל מפציעה ארוכה והוא החמיץ תשעה משחקים בליגה האוסטרית, אחרי שחזר לאוסטריה וינה בגלל שויסלה לא הייתה יכולה לממש את אופציית הרכישה בקיץ. הוא שותף בשני משחקי בונדסליגה וכבש שער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully