וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייבן עשה היסטוריה: אלבמה שוב אלופת המכללות

הקרימזון טייד הביסו 24:52 את אוהיו סטייט, המאמן זכה בתואר השביעי בקריירה ושבר שוויון עם בר בריאנט. פילדלפיה פיטרה את דאג פידרסון שלוש שנים אחרי האליפות

ניק סייבן. Doug Murray, GettyImages
אין עוד מלבדו. ניק סייבן/GettyImages, Doug Murray

עונת פוטבול המכללות הגיעה לסיומה הלילה (בין שני לשלישי) עם רגע היסטורי: אלבמה, המדורגת 1, הביסה בקלות במשחק הגמר שנערך במיאמי את המדורגת 3 אוהיו סטייט, 24:52, והחזירה לעצמה את תואר האליפות אחרי שתי עונות של הפסקה.

עבור המאמן של הקרימזון טייד, ניק סייבן, זו הייתה זכייה שביעית בקריירה (שש עם אלבמה, אחת עם LSU) וכעת הוא מחזיק בשיא כל הזמנים, לאחר ששבר שוויון עם המאמן האגדי בר בריאנט.

הבאקייז, שבשל הקורונה שיחקו רק שמונה משחקים העונה (לעומת 13 של אלבמה), אומנם הביסו בחצי הגמר באופן מפתיע את קלמזון וטרבור לורנס, אך הגיעו כאנדרדוג ברור והצליחו להחזיק מעמד רק רבע וחצי נגד היריבה האימתנית, שסיימה עוד עונה ללא הפסד.

אחרי שכל קבוצה השיגה שני טאצ'דאונים, אלבמה פתחה מבערים וזוכה ההייזמן הטרי, דבונטה סמית', סיים מחצית ראשונה מפלצתית עם שלושה טאצ'דאונים, בדרך ליתרון 17:35 בהפסקה (סמית' גם זכה ב-MVP בסיום). משם זה כבר היה די פשוט עבור הקרימזון טייד, כאשר סמית' רושם 215 יארד באוויר ומאק ג'ונס מספק 464 יארד, חמישה טאצ'דאונים ופאמבל אחד. בצד המפסיד, ג'סטין פילדס, כנראה הבחירה 2 בדראפט הקרוב, הסתפק ב-194 יארד וטאצ'דאון פלוס 67 יארד על הקרקע.

מאמן פילדלפיה איגלס דאג פידרסון. Andy Lewis, GettyImages
יורד מהמגרש בפעם האחרונה כאיגל. דאג פידרסון/GettyImages, Andy Lewis

חדשות מהליגה

  • פילדלפיה פיטרה אתמול את מאמנה בחמש השנים האחרונות, דאג פידרסן, אחרי עונה איומה שהסתיימה במאזן 11:1:4 והמקום האחרון בבית ה-NFC מזרח העגום. פידרסן הוביל את האיגלס לאליפות היסטורית רק לפני כשלוש שנים וסיים את חלקו במועדון במאזן 39:1:46. כעת הקבוצה תצטרך להחליט מה לעשות עם סוגיית קרסון וונץ הבוערת, אחרי שהקוורטרבק המאכזב איבד את מקומו לקראת סיום העונה ושקל לדרוש טרייד.
  • ביל בליצ'יק הודיע כי לאור אירועי השבוע שעבר בגבעת הקפיטול הוא דוחה את הצעתו של הנשיא היוצא דונלד טראמפ להעניק לו את מדליית החופש הנשיאותית היוקרתית ביום חמישי הקרוב.
  • עוד באותו נושא:
  • ניק סייבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully