וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ספציה הפתיעה עם ניצחון שני ברציפות וגברה 1:2 על סמפדוריה

העולה החדשה גברה על הקבוצה מגנואה, דווקא לאחר שזו הפתיעה את אינטר במחזור שעבר. ספרד: בטיס ניצחה 0:2 בחוץ את נועלת הטבלה ווסקה

שחקני ספציה חוגגים עם אמבלה אנצולה. Gabriele Maltinti, GettyImages
שחקני ספציה חוגגים ניצחון שני ברציפות/GettyImages, Gabriele Maltinti

במשחק שנעל את המחזור ה-17 בליגה האיטלקית השיגה הערב (שני) ספציה ניצחון שני ברציפות, 1:2 על סמפדוריה. העולה החדשה, שלא ניצחה שמונה משחקים ברציפות עד הניצחון המפתיע במחזור הקודם 1:2 על נאפולי, גברה באותה תוצאה על סמפדוריה, שמעדה דווקא לאחר הניצחון הגדול על אינטר במחזור הקודם, שקטע לנראזורי רצף של שמונה ניצחונות.

קלאודיו טרצי כבש ראשון למארחת בדקה ה-20, אך אנטוניו קנדרבה השווה עבור סמפדוריה ארבע דקות לאחר מכן. בדקה ה-60 הגיע אמבו אנצולה וכבש את השער, שהסתבר בסופו של דבר כשער הניצחון של ספציה. המנצחת כעת עלתה למקום ה-14, והיא רחוקה חמש נקודות מהקו האדום, ושלוש בלבד מתחת לסמפדוריה שבמקום ה-11.

שחקנה של בטיס אליסה מנדי. Pedro Salado, GettyImages
בטיס גברה על נועלת הטבלה. אליסה מנדי/GettyImages, Pedro Salado

* ספרד: בטיס ניצחה הערב 0:2 בחוץ את נועלת הטבלה ווסקה. האנדלוסים עלו ליתרון בדקה ה-69 שער של אליסה מנדי, ונותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-82 לאחר שאקוקו ראה צהוב שני. על אף זאת, זה לא מנע מאנטוניו סנאבריה לכבוש את השני בתוך תוספת הזמן ובטיס רושמת ניצחון חוץ. ווסקה סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים והיא רחוקה שש נקודות מחוף מבטחים.

משחק נוסף:

אלצ'ה - חטאפה 3:1
לאלצ'ה: ראול גוטי (4) איבן מקרון הורחק (82). לחטאפה: קוקו (39), חיימה מאטה (69), אנחל (פנדל, 86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully