וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הקורונה: משחקיהן של דאלאס ובוסטון נדחו

שתי הקבוצות סובלות ממספר נדבקים בנגיף ולא יכולות להעמיד מינימום של שמונה שחקנים. על כן משחקיהן מהלילה ומחר לא יתקיימו

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

שני משחקים נוספים לא יתקיימו ב-NBA בשל הקורונה. לאחר שהמפגש של הסלטיקס מול ההיט נדחה בעקבות רשימת מבודדים גדולה אצל בוסטון, כעת גם המשחק של הקבוצה של בראד סטיבנס מול הבולס שאמור היה להתקיים מחר (בין שלישי לרביעי) לא ייערך.

כזכור, ג'ייסון טייטום ורוברט וויליאמס נמצאו חיוביים לנגיף, מה שהצריך בידוד של ג'יילן בראון, טריסטן תומפסון, סמי אוז'ליי, ג'בונטה גרין וגרנט וויליאמס, כך לפי נהלי הליגה, כשגם אייברי בראדלי נכלל ברשימה זו, שלא נדבר על השחקנים הנעדרים בעקבות פציעות. כך יוצא, שבוסטון לא יכולה להעמיד את מספר המינימום של שחקנים הנדרש - שמונה - ועל כך משחקה מול מיאמי נדחה וכעת גם המשחק מול הבולס.

בדאלאס סגרו אמש את מתחם האימונים לאחר שמספר שחקנים נמצאו חיוביים לקורונה, וכעת גם הם לא יכולים להעמיד שמונה שחקנים למפגש שאמור היה להתקיים הלילה מול ניו אורלינס. מקסי קליבר היה השחקן השני שנמצא חיובי בשלושה ימים, כשג'יילן בראנסון, דוריאן פיני-סמית' וג'וש ריצ'רדסון נכנסו לבידוד.

שחקני בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון חוגגים. GettyImages
שוב לא יכולים להעמיד את מספר השחקנים המינימלי הדרוש ומשחקים נדחה. הסלטיקס/GettyImages

נציגי הליגה צפויים להיפגש בהמשך היום עם נציגים מאיגוד השחקנים כדי לעדכן את פרוטוקול הבריאות והזהירות כשפגישה נוספת אמורה להתקיים מחר. סך הכול נדחו ארבעה משחקים, זאת על רקע העלייה במקרי התחלואה בקורונה ברחבי ארצות הברית. משחקה הקרוב של בוסטון אמור להיות ביום רביעי מול אורלנדו, במפגש ראשון מבין שניים מול המג'יק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully