וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן מכבי תל אביב: "באולימפיאקוס הלחץ היה גדול יותר"

לקראת המפגש עם האקסית מפיראוס, סיפר ואסיליס יראגוטליס לאתר הרשמי של הצהובים: "יש להם את הקבוצה הטובה ביותר מאז שעזבנו"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם וסיליס יראגוטליס. דני מרון
יש נקודות דמיון בין הצהובים והאדומים מפיראוס. יראגוטליס (מימין)/דני מרון

מכבי תל אביב תארח מחר (שלישי, 21:05, ספורט5) את אולימפיאקוס במסגרת המחזור ה-19 ביורוליג. לקראת ההתמודדות, העניק עוזר מאמן הצהובים ואסיליס יראגוטליס ריאיון לאתר הרשמי, ובו סיפר על היריבה אותה הוא מכיר היטב משנותיו במועדון עם יאניס ספרופולוס.

"לאולימפיאקוס השנה יש את הקבוצה הכי טובה מכל השנים האחרונות מאז שעזבנו", סיפר, "קואץ' ברצוקאס עושה עבודה נהדרת. יש להם הרבה שחקנים מנוסים, יש להם קלעים טובים, יוצרים טובים, והוסיפו שחקנים טובים - חסן מרטין, ארון הריסון - שהביאו יותר אתלטיות ואיכות לקבוצה. וכמובן שיש את כל השחקנים היוונים המנוסים כמו ספאנוליס, פרינטזיס, סלוקאס. הם בנו קבוצה שיכולה לגבור על כל יריבה ביורוליג. אני חושב שהם יכולים להשיג הרבה דברים טובים ואני בטוח שהם יכולים להעפיל לפלייאוף ולפיינל פור".

"באולימפיאקוס המטרה היא תמיד להעפיל לפיינל פור", הוסיף עוזרו של ספרופולוס, "אף אחד לא מרוצה אם רק עולים לפלייאוף. כולם רוצים להעפיל לפיינל פור ואפילו לזכות ביורוליג אם אפשר. במכבי זה לא אותו דבר. ברור שאנחנו צריכים לעלות לפלייאוף, וננסה לעשות את זה. אבל הלחץ היה גדול יותר באולימפיאקוס. זה אחד ההבדלים".

על האוהדים החסרים אמר יראגוטליס: "במכבי, כשהיה קהל, האולם הביתי היה יתרון גדול מאוד. גם באולימפיאקוס, כשהאולם מלא, היה קשה לשחק בפיראוס. אבל מה שהיה בשנתיים האחרונות ביד אליהו, בשבילי זה היה מיוחד. האולם הביתי היה כל כך חי, האוהדים נותנים דחיפה אדירה לשחקנים, והם תומכים בקבוצה בדרך הטובה ביותר. זה משהו שהוא ייחודי למכבי. כשהעפלנו לפיינל פור במדריד ב-2015 עם אולימפיאקוס, אני זוכר שבמשחקים נגד ברצלונה היכל השלום והאחווה היה כמו גיהינום. אבל פה זה קורה במכבי בכל משחק בית, זה לא היה כך באולימפיאקוס. האולם היה מלא במשחקים נגד פנאתינייקוס בליגה, ונגד יריבות גדולות ביורוליג כמו ריאל מדריד וברצלונה. פה במכבי, בכל משחק יורוליג, זה כמו לשחק בפיינל פור או בגמר. זה נותן לנו הרבה אנרגיות ותמיכה, זה בלתי ייאמן".

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
יראגוטליס מתגעגע לקהל הצהוב/דני מרון

על הגעתו ארצה של ואסיליס ספאנוליס בן ה-38, אולי בפעם האחרונה בקריירה, אמר עוזר המאמן של הצהובים: "היה לנו את ניקוס גאליס בשנות ה-80, שהיה הקלע והמנהיג הגדול הראשון, אבל אני חושב שוואסיליס מעל כולם. אני חושב שהוא שייך לרשימת הגדולים ביותר. היה לי הכבוד לאמן אותו באולימפיאקוס. הוא קלע נהדר, הוא יוצר נהדר, זה כל כך נדיר למצוא שחקן כל כך מוכשר עם מוסר עבודה כזה, כל כך מרוכז בכדורסל, אני חושב שזה מדהים ומיוחד. אני מקווה שזה לא יהיה המשחק האחרון שלו בתל אביב, ושהוא ימשיך לשחק ולתת לנו רגעים מדהימים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully