וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה כבר מתכונן: "אם מסי יעזוב, נצטרך להמשיך הלאה"

המועמד לנשיאות מאמין שביכולתו לשכנע את הפרעוש, אך גם הוא יודע: "בסופו של דבר כל הקריירות נגמרות, וברצלונה ממשיכה"

תקציר: אייאקס - פ.ס.וו איינדהובן 2:2/ספורט 1

הבחירות לנשיאות ברצלונה מתקרבות ומשימה עיקרית אחת ניצבת בפני המועמד המוביל לתפקיד, ז'ואן לאפורטה: השארתו של ליאונל מסי. כשנשאל מדוע הוא האיש הנכון לשכנע את הפרעוש לא לעזוב, השיב מי ששימש כנשיא גם ב-2004, אז הגיע מסי לברצלונה: "כי אני אומר את האמת, יש לי הכי הרבה ניסיון והכי הרבה אמינות. זה ממלא אותי בגאווה שליאו אומר לי שכל מה שהבטחתי לו התגשם. אם איבחר, אנסה לראות מה אפשר להציע לו מבחינה כלכלית וספורטיבית שיעניין אותו. הוא רוצה לזכות שוב בליגת האלופות עם ברצלונה וננסה לגרום לזה להיות אפשרי".

חוזהו של הפרעוש יסתיים בקיץ הקרוב ולכן הוא רשאי כבר לנהל מגעים עם קבוצות אחרות, אולם לאפורטה מקווה שיצליח להפוך את הקערה על פיה. מטרת העל שלו תהיה להגיע ליום ההולדת ה-125 של המועדון בקאמפ נואו החדש (105 אלף מקומות) עם הכוכב הגדול בתולדות ברצלונה: "הסיטואציה עם ליאו קצת קלה יותר מזו עם האצטדיון, אבל זה יהיה נחמד להגיע לנקודת הציון הזו איתו".

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
כולם מחכים להחלטה שלו. מסי/רויטרס

עם זאת, גם לאפורטה מתכונן למצב בו מסי עוזב בקיץ, וברצלונה צריכה לבנות את עצמה מחדש: "שחקנים גדולים כבר עזבו את ברצלונה, הטובים בתקופה שלהם, אבל ליאו מיוחד. הוא הטוב בעולם והטוב בהיסטוריה ובגלל זה אנחנו כל כך מעריכים אותו. נעשה הכול כדי שהוא יישאר ואם זה לא יקרה, במוקדם או במאוחר נצטרך לקבל את זה ולהמשיך הלאה. יש לו עוד דרך ארוכה בכדורגל בסופו של דבר כל הקריירות מסתיימות, בעוד ברצלונה ממשיכה. אנחנו כבר מחתימים שחקנים חדשים, צריך לתת ביטחון למנהל המקצועי והמאמנים, שהם יכולים לסמוך על השחקנים שיש כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully