וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של נחישות: אנדראה פירלו מסביר את השיפור של יובנטוס

הגברת הזקנה ניצחה בפעם השלישית ברציפות, לפני המפגש המרתק עם אינטר. מאמנה: "הניצחון על טורינו היה נקודת המפנה"

תקציר: אייאקס - פ.ס.וו איינדהובן 2:2/ספורט 1

יובנטוס פתחה היטב את 2021. זה התחיל עם 1:4 על אודינזה, נמשך עם 1:3 גדול על מילאן ואמש (ראשון) הגיע 1:3 נוסף, הפעם על ססואולו, שהעלה את הגברת הזקנה למקום הרביעי בטבלה עם 33 נקודות - שבע פחות ומשחק חסר מהרוסונרי, וארבע פחות מאינטר אותה יפגשו במחזור הבא.

"המשחקים הללו יהיו מרתקים, אין ספק שהם מעלים את רמת הריכוז שלנו - וגם את המתח", אמר אנדראה פירלו. "כבר התרגלנו למשחקים גדולים כאלה. אנחנו יובנטוס, ולכן יש עלינו לחץ לנצח את כל המשחקים. נתייצב לכל משחק כזה כאילו הוא גמור ואז נראה לאן נגיע בסוף העונה".

כשנשאל מה השתפר בשבועות האחרונים, אמר המאמן: "אני חושב שזה עניין הביטחון העצמי, אבל גם התנועה שלנו - התנועות קצת יותר טבעיות. הניצחון על טורינו היה נקודת המפנה, כי שם הוכח שאם לא נגיע לכל משחק ברמות הריכוז הדרושות, נתקשה. זה חייב להיות ב-DNA של יובנטוס, התשוקה והנחישות עד הרגע האחרון. אנחנו יכולים לשפר את האיכויות שלנו, לשחק קצת יותר או קצת פחות טוב, אבל הנחישות זה משהו שתמיד חייב להיות שם".

על הפציעות של ווסטון מקני ופאולו דיבאלה אמר פירלו: "לפאולו יש כאבים בברך, נבדוק אותו בימים הקרובים ונקווה שזה לא רציני. למקני היו כאבים בשריר עוד לפני המשחק, ואז הוא חש אותם בעקב ונאלץ לצאת".

שחקני יובנטוס חוגגים עם כריסטיאנו רונאלדו. Jonathan Moscrop, GettyImages
זה מתחיל להתחבר/GettyImages, Jonathan Moscrop

בסיום המשחק, נשאל דיאן קולוסבסקי השבדי האם היה רוצה שזלאטן איברהימוביץ' ישוב למדים הלאומיים, והשיב: "הוא היה אליל עבורי, מעט מאוד אנשים בעולם יכולים לעשות את מה שהוא עושה. אני מקווה מאוד שהוא יחזור להיותא יתנו ביורו, זה יהיה נהדר עבורי ועבור כל שבדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully