וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה שווה לחכות: הבראונס חזרו לפלייאוף עם ניצחון מדהים על הסטילרס

עודכן לאחרונה: 13.1.2021 / 10:15

קליבלנד עלתה ל-0:28 כבר ברבע הראשון וניצחה 37:48, למרות משחק משוגע של בן רות'לסברגר. בולטימור גברה 13:20 על טנסי בחוץ, ניו אורלינס הסתדרה בקלות עם שיקגו

קורי ג'וזף קליבלנד בראונס. Don Wright, AP
וואו. קורי ג'וזף והבראונס חגגו/AP, Don Wright

לאחר המנה הראשונה בשלב הוויילד קארד בפלייאוף ה-NFL, קיבלנו ביום ראשון עוד שלושה משחקים. במפגש הראשון ניצחה בולטימור בנשוויל את טנסי 13:20. ניו אורלינס גברה 9:21 קליל על שיקגו ושיא הלילה היה בפיטסבורג, עם 37:48 מדהים של קליבלנד.

בסיבוב הבא:

גרין ביי - לוס אנג'לס ראמס, שבת, 23:35
בפאלו - בולטימור, ראשון, 3:15
קנזס סיטי - קליבלנד, ראשון, 22:05
ניו אורלינס - טמפה ביי, שני, 1:40

טנסי - בולטימור 20:13

בשנה שעברה זכה למאר ג'קסון בתואר ה-MVP, אבל אחרי שהצעיד את בולטימור לעונה קסומה, חזר משבוע החופש היישר לפלייאוף, שם נוצח על ידי טנסי. 179 יארד באוויר ו-136 יארד בריצה, כולל טאצ'דאון, עזרו לו הפעם בנשוויל להפריך את הזיכרון המר ההוא. הרייבנס ניצחו את הטייטאנס, איתם פיתחו דם רע, נקמו את הדחת השנה שעברה והעפילו לשלב הבא בפלייאוף.

הרייבנס ידעו שהמפתח טמון בעצירת דרק הנרי, וזה בדיוק מה שעשתה ההגנה המפלצתית שלהם. הנרי סיים עם 40 יארד ב-18 נשיאות בלבד, ובהיותו נון פקטור עצרה בולטימור גם את התקפת המסירה של ריאן טנהיל, שסיים עם 165 יארד, טאצ'דאון באוויר ואיבוד שסגר את סיפור ההתמודדות.

הפתיחה דווקא הייתה שייכת לטנסי. מסירה של טנהיל לאיי ג'יי בראון העלתה את הטייטאנס ל-0:7 ושער שדה של סטיבן גוסטקובסקי הגדיל ל-0:10. מכאן זה היה משחק בכיוון אחד. ג'קסון, עם גיחה לטאצ'דאון, השווה ל-10:10 ובמחצית השנייה הושלם המהפך עם חדירה נוספת של ג'יי קיי דובינס - 10:17.

הטייטאנס ניסו להשוות אבל נתקלו בחומה בצורה והסתפקו בשער שדה. בולטימור חסמה עוד ניסיון של טנהיל ואז חטפה אותו וסגרה עניין.

ניו אורלינס - שיקגו 9:21

המשחק האמצעי הלילה היה רחוק מלרגש, די כצפוי יש לומר, אבל זה לא הזיז לסיינטס שהסתדרו בקלות מול שיקגו החלשה ויארחו את טמפה ביי בשבוע הבא לקרב גדול. דרו בריס ומייקל תומאס התחברו לטאצ'דאון כבר ברבע הראשון ולאחר מכן הקוורטרבק הוותיק מצא גם את לטאביוס מארי, לפני שאלווין קמארה הגיח לאנדזון כדי לסגור עניין. בריס מסר 265 יארד וצמד, קמארה רץ ל-99. מיטשל טרוביסקי, אולי במשחקו האחרון במדי הדובים, הסתפק ב-199 יארד וטאצ'דאון בשניית הסיום.

פיטסבורג - קליבלנד 48:37

וואו, מה ראינו פה? קליבלנד חזרה לפלייאוף אחרי 18 שנים והיה שווה לחכות, עם הצגה היסטורית, גם שלה וגם של הקוורטרבק היריב בן רות'לסברגר, שעשה הכל, לטוב ולרע.

הבראונס פתחו בטירוף מוחלט ובמהלך ההתקפי הראשון של פיטסבורג, הם השיגו פאמבל וטאצ'דאון. הדרייב הבא של המארחים הסתיים באיבוד של ביג בן וקליבלנד מיד הענישה שוב עם תפיסה של ג'ארוויס לנדרי ל-40 יארד. עוד פאנט, ועוד טאצ'דאון, הפעם של קארים האנט בריצה ואז, עוד איבוד של רות'לסברגר ועוד ריצה קצרה של האנט ופתאום, אחרי 13 דקות של משחק, לוח התוצאות הראה 0:28 בלתי נתפס.

ביג בן המשיך לעשות שטויות ואיבד כדור שלישי במשחק, אבל אט אט הצליח להתעורר ועם שלושה טאצ'דאונים, פיטסבורג כבר צימקה ל-35:23 בלבד לקראת סוף הרבע השלישי. הבראונס חזרו לעצמם רגע לפני שנהיה מאוחר מדי, השיגו עוד טאצ'דאון וצמד בעיטות שדה מוצלחות, קטפו שוב את רות'לסברגר וסגרו עניין, בדרך למפגש עם קנזס סיטי בארוהד בסיבוב הבא.

אז מה היה לנו? בייקר מייפילד רשם 263 יארד ושלושה טאצ'דאונים. לנדרי תפס ל-92, ניק צ'אב רץ ל-76 ותפס עוד 69. מנגד... ביג בן מסר ל-47 מ-68 (!), עם 501 יארד (!), ארבעה טאצ'דאונים (!) וארבעה איבודים (!). הוא מצא את ג'ו ג'ו סמית' שוסטר ל-157 יארד וטאצ'דאון ואת דיוטנה ג'ונסון ל-117 יארד נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully