וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה ממשיכה להתפשט ב-NBA: נדחה המשחק בין בוסטון ומיאמי

הסלטיקס התכוונו להתייצב להתמודדות עם שמונה שחקנים בלבד, אולם דווקא ההיט בסופו של דבר לא יכולים להעמיד את המינימום הנדרש בסגל

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים עם הרוקי קווין פריצ'ארד. רויטרס
המשחק נדחה למועד עתידי. פריצ'ארד/רויטרס

הקורונה ממשיכה להתפשט בארצות ולהשפיע גם על ה-NBA. כשעתיים וחצי לפני שריקת הפתיחה, הודיעו בליגה כי המשחק המתוכנן בין בוסטון ומיאמי נדחה. הסלטיקס התכוונו להתייצב אליו עם שמונה שחקנים בלבד, המינימום הנדרש, אולם לאחר שבדיקה של שחקן ההיט חזרה בצורה לא חד-משמעית, הוחלט לדחות את ההתמודדות - משום שכעת למיאמי אין שמונה שחקנים בריאים.

על פי דיווחים, ג'ייסון טייטום ורוברט וויליאמס נמצאו חיוביים לנגיף, מה שהצריך בידוד של ג'יילן בראון, טריסטן תומפסון, סמי אוז'ליי, ג'בונטה גרין וגרנט וויליאמס, כך לפי נהלי הליגה. אם מוסיפים לרשימה הזו גם את קמבה ווקר ורומאו לנגפורד הפצועים, הרי שהסלטיקס נותרו עם שמונה שחקנים בלבד, רובם אלמונים: קרסן אדוארדס, טאקו פול, ארון ניסמית', פייטון פריצ'ארד, מרכוס סמארט, ג'ף טיג, דניאל תייס וטרמונט ווטרס. מיאמי, מצידה, תחכה להתפתחויות, לאחר שמוקדם יותר היום התבשרה שאייברי בראדלי נזקק לבידוד.

גם בדאלאס סובלים מהנגיף. המאבריקס סגרו את מתחם האימונים שלהם לאחר שמקסי קליבר נמצא חיובי - השחקן השני שנמצא חיובי בשלושת הימים האחרונים. ג'יילן בראנסון, דוריאן פיני-סמית' וג'וש ריצ'רדסון נמצאים בבידוד וככל הנראה לא יוכלו לשחק מול ניו אורלינס מחר בלילה.

טיילר הירו, מיאמי היט. Nick Wass, AP
טיילר הירו/AP, Nick Wass

בארצות הברית היו כבר מי שהעלו את האפשרות של בועה נוספת, כמו זו שנעלה את העונה שעברה באורלנדו. "אני מקווה שזה לא יקרה", אמר שחקן אינדיאנה ויקטור אולדיפו. "אני מקווה שזה לא נסיים בבועה נוספת, אבל בסופו של דבר צריך לעשות את מה שהכי בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully