וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.1: "רומן אברמוביץ' שוקל להחזיר את אברהם גרנט לצ'לסי"

באנגליה טוענים: גרנט עשוי לחזור, לא במקום למפארד. למנצ'סטר סיטי יש תכנית בנוגע לארלינג הולאנד, תג מחיר חדש לפול פוגבה, דאבו בן ה-19 בדרך ליובה

תקציר: מארין - טוטנהאם 5:0/ספורט 1

שמועות

*באנגליה טוענים: "הבעלים של צ'לסי רומן אברמוביץ' שוקל להחזיר את אברהם גרנט למועדון ולמלא תפקיד מקצועי". על פי הדיווח, נראה כי גרנט לא מועמד להחליף את פרנק למפארד, המאמן שנמצא תחת ביקורת, אלא לעבוד לצדו שחקן העבר, אותו אימן בעבר.

* לפי "סאן", מנצ'סטר סיטי תנסה לרכוש את ארלינג הולאנד, ויש לה קלף סודי בשרוול. הקבוצה של פפ גווארדיולה עדיין מחזיקה ב-15 אחוז מסעיף השחרור של ג'יידון סאנצ'ו מבורוסיה דורטמונד, השווה כ-15 מיליון ליש"ט, והיא מאמינה שאם תוותר עליו תצליח לשכנע את הגרמנים למכור את הכוכב ההולנדי.

* בצל השמועות על העניין מפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד הצמידה תג מחיר לפול פוגבה: 75 מיליון ליש"ט.

* צ'לסי הצטרפה למירוץ אחר דאיו אופמקאנו, אולם בגרמניה טוענים שר.ב. לייפציג לא תהיה מוכנה למכור אותו בינואר, אלא רק בקיץ.

* קשר נאנט בן ה-19 עבדולאייה דאבו הגיע לבדיקות רפואיות ביובנטוס. הוא צפוי לחתום ולהצטרף תחילה לקבוצה הצעירה של הגברת הזקנה.

* על פי "טלגרף", נאפולי תנסה לצרף את מגן ארסנל קירן טירני.

* לפי "סאן", מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן נאבקות על קשר ברסט ונבחרת צרפת הצעירה, רומן פבר.

* אברטון מעוניינת בקשר ווסטהאם פליפה אנדרסון. הטופי'ז שוקלים לפנות לקבוצה הלונדונית כדי לנסות לצרף את הברזילאי, שכרגע נמצא בהשאלה בפורטו, אבל אמור לחזור משם.

* מילאן קרובה לצרף את סואליו מייטה מטורינו. הקשר צפוי להצטרף אל הרוסונרי בהשאלה עם אפשרות לרכישה.

* פנרבחצ'ה דורשת 15 מיליון יורו תמורת הקשר אוזאן טופאן. הקשר בן ה-25, שכבש העונה ארבעה שערים ב-15 הופעות בליגה הטורקית, נמצא על הכוונת של קריסטל פאלאס, ווסט ברומיץ' וצסק"א מוסקבה.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
השמועות ממשיכות. הולאנד/GettyImages, Lars Baron

* טימותי פונסו מנסה ההולנדי, שלא הצליח להשתלב במנצ'סטר יונייטד, צפוי לעבור לבאייר לברקוזן תמורת 1.5 מיליון ליש"ט בלבד, כך מדווחים באנגליה.

* לוקאס טוריירה צפוי לסיים את דרכו באתלטיקו מדריד בקרוב ולחזור מהשאלה אחרי חצי עונה בלבד. מי שתנסה לצרפו היא פיורנטינה, שתבקש מארסנל לשאול אותו.

* פ.ס.וו איינדהובן מעוניינת בבלם טוטנהאם טובי אלדרווירלד. הקבוצה ההולנדית כבר יצרה קשר עם סוכנו של הבלם בן ה-31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully