וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי נבחר למצטיין בפ.ס.וו: "זה מרגיש כמו התחלה חדשה"

הישראלי קיבל ציון 8 על ההצגה מול אייאקס, ובסיומה הסביר את הפתיחה הרעה לעונה: "לא הצלחתי להראות מה אני שווה. כולם רוצים לשכוח את 2020, וגם אני". שמידט החמיא ("כשהוא ומאלן משתפים ככה פעולה לא צריך מאמן"), גם הפרשנים חזרו לפרגן

תקציר: צפו בצמד של חלוץ פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מול אייאקס/ספורט 1

בשנים האחרונות ערן זהבי לא רגיל לאכזב. מי ששבר כל שיא כיבושים אפשרי בישראל ובסין מצא בית חדש בפ.ס.וו איינדהובן העונה - ולא הצליח לעמוד בציפיות. הסקורר בן ה-33 מיעט למצוא את הרשת, הביקורות הלכו וגברו - ואז הגיע משחק העונה מול אייאקס הערב (ראשון). זהבי, שיודע דבר או שניים על משחקים גדולים, מצא את הרשת כבר בדקה השנייה, במה שהיה שער הליגה ה-5,000 של פ.ס.וו בליגה. בדקה ה-21 כבר השלים צמד במשחק העונה וקבע 0:2 מדהים. לצערו, המשחק הסתיים ב-2:2 וסגנית המוליכה ערב המחזור נותרה במקום השני גם בסיומו.

"הייתה לי התחלה קשה בפ.ס.וו", הודה זהבי. "שיחקתי הרבה זמן בסין, ולא הצלחתי למצוא פה את הקצב. ואז הקורונה, ומשחקים בינלאומיים רבים חשובים עם ישראל, אז היה קשה לי אפילו להתאמן במשך שבוע רצוף באיינדהובן. הפגרה הייתה קצרה וזה היה נחמד עבורי להתאמן במשך שבועיים עם הקבוצה. זה עזר לי פיזית ומנטלית, הגוף שלי היה זקוק לפגרה, הרגשתי את זה כבר זמן רב. כמובן שלא הייתי מרוצה מהפתיחה שלי, הרגשתי שאני לא מצליח להראות מה אני שווה".

"העובדה שכבשתי צמד במשחק כל כך גדול מרגישה טוב. זה מרגיש כמו התחלה חדשה. כולם רוצים לשכוח את 2020 כמה שיותר מהר, וזה כולל גם אותי. דברים גדולים יקרו ב-2021. עכשיו אני מרגיש טוב ומקווה שנמשיך ככה. במחצית השנייה אייאקס תקפה עם שחקני התקפה רבים אבל נלחמנו, וזה תמיד חשוב".

שני השערים שם הישראלי הגיעו מבישולים יפים של דוניל מאלן בן ה-21. "כמובן שאני שמח מהצמד שלי", אמר זהבי. "לדוניל יש הרבה איכויות, היום הוא שיפר אותי ובפעם הבאה אני אנסה לשפר אותו, זה הסוד". מאלן עצמו פרגן בחזרה: "הרבה פעמים אני יודע מה הוא רוצה, אני יודע כשהוא קרוב אלי ואז מוסר לו את הכדור. כמובן שכחלוץ אני רוצה להבקיע, אבל גם לבשל זה כיף".

המאמן רוג'ר שמידט אהב מה שראה מצמד שחקני ההתקפה שלו: "הם עבדו יחד כל כך טוב, שכמעט אין צורך במאמן". על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני מרוצה מהתיקו, אפילו שהובלנו 0:2. הם לחצו ונאלצנו ללכת אחורה, אבל היו לנו 2-3 הזדמנויות טובות במחצית השנייה. זו תוצאה טובה. היה משחק קשה מול יריבה חזקה והיו לנו רגעים טובים, זו התחלה טובה לשנה. פתיחת המשחק שלנו הייתה מושלמת, בדרך כלל אנחנו שומרים יותר על הכדור, אבל חלק מהשחקנים שלי לא היו כשירים ב-100 אחוז וביצענו חילופים בהמשך. זה סימן טוב לעתיד".

בסיום המשחק קיבל זהבי את הציון 8 באתר הכדורגל הגדול ביותר בהולנד, voetbal international, כשמלבדו, אף שחקן פ.ס.וו אחר לא קיבל יותר מ-7. היחיד בשתי הקבוצות שקיבל 8 מלבד הישראלי היה דושאן טאדיץ', כוכב אייאקס.

בהולנד התמוגגו משיתוף הפעולה של הישראלי עם דוניל מאלן. "עבודת הצוות שלהם כמעט מושלמת", צייץ העיתונאי ריק אלפרינק המסקר את פ.ס.וו. "הסיומת של הישראלי נהדר. לפני הפגרה לעתים היה קושי עם קרבות אגו, אבל כעת הפרגון הוא שהוביל ליתרון הגדול. זהבי כנראה עוד לא מבין שכבש את השער ה-5,000 של פ.ס.וו בליגה, אבל הוא בכל מקרה ייכנס לספרי ההיסטוריה. הוא הוכיח היום שהוא מסוגל לכבוש גם בליגה ההולנדית".

"עשה את זה בתנועת עומק, בדיוק בגלל זה רוג'ר שמידט בחר בו", ניתח הפרשן ההולנדי מארטן וויחפלס לאחר השער הראשון במשחק - השער המוקדם ביותר שפ.ס.וו אי פעם כבשה מול אייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully