וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ממתינה להיתר ממשרד הבריאות כדי להנחית את אנדרה ז'ראלדש

10.1.2021 / 9:35

התקנות לא מאפשרות לקבוצות להנחית זרים חדשים, הצהובים מקווים לקבל אישור מיוחד. אם לא תקבל כזה, הפורטוגלי יצטרף אחרי הסגר

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

מכבי תל אביב ממתינה להיתר ממשרד הבריאות כדי להנחית בארץ את אנדרה ז'ראלדש. על פי התקנות החדשות שנכנסו לתוקפן ביום חמישי האחרון בחצות, בסגר הנוכחי לא יכולות הקבוצות להנחית זרים חדשים.

במכבי תל אביב, כמו גם בקבוצות אחרות שרוצות להיערך לצירוף זרים לקראת חלון ינואר, ממתינים להיתר מיוחד שיאפשר להן להנחית את המגן הימני ששוחרר מאפואל ניקוסיה בשבוע שעבר. כזכור, חלון ההעברות היה צריך להיפתח היום, אבל בהתאחדות לכדורגל הזיזו את המועדים קדימה בשל השבתת הליגות המקצועניות בשבועיים הקרובים ולכן אין עדיין לחץ מבחינת הקבוצות שמתכוונות להתחזק בשחקנים לקראת המשך העונה.

אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב מול אורי מגבו שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
מכבי תל אביב מחכה. ז'ראלדש/דני מרון

ז'ראלדש שכזכור שיחק במכבי תל אביב בעונה שעברה, סיכם את תנאיו לעונה וחצי וברגע שמכבי תל אביב תקבל את האישורים, הוא יעלה על טיסה ויחתום על חוזהו. אם משרד הבריאות לא ינפיק את האישור החריג, יאלצו במכבי תל אביב להמתין לסוף הסגר.

מכבי תל אביב ויצרנית המחשבים המובילה HP חתמו על הסכם חסות לפיו תשמש HP כספונסר הראשי של קבוצת הגיימינג של מכבי תל אביב, Maccabi eSports. במסגרת שיתוף הפעולה שחקני הקבוצה, דור ואור אליגולא, ישתמשו בציוד של ענקית המחשוב הכולל מסכי גיימינג חדישים, כסאות גיימינג, אוזניות ומיקרופונים מיוחדים שישמשו את חברי הקבוצה לאימונים ומשחקים. המנכ"לית בפועל של מכבי ת"א, שרון תמם, אמרה לאחר חתימת ההסכם: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב עוקב אחר התפתחות עולם ה-eSports כבר מספר שנים. העונה הוחלט להתקדם צעד נוסף הן ברמת השתתפות בתחרויות והן ברמה המקצועית. לכן החיבור לספונסר מקצועי היה המהלך האסטרטגי הנכון למועדון כחלק מההתקדמות לשלב הבא בעולם הגיימינג. באופן טבעי, חברת HP, כמובילה בתחום, הינה השותף האידיאלי למהלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully