וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.1: ז'ולן לופטגי האריך את חוזהו בסביליה בארבע שנים

המאמן יישאר אצל האנדלוסים עד 2024. דמבלה צפוי להחליף את דייגו קוסטה, פ.ס.ז' פתחה בשיחות על הארכת החוזה של ניימאר, אריקסן עשוי לשוב לטוטנהאם, לינגארד יחליפו באינטר?

תקציר: ר.ב. לייפציג - בורוסיה דורטמונד 3:1/ספורט 1

* סביליה הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של המאמן ז'ולן לופטגי עד יוני 2024. בעונה שעברה זכה לופטגי עם הקבוצה בליגה האירופית. סביליה לא הפסידה מאז תחילת חודש דצמבר ונמצאת כעת במקום השישי בלה ליגה.

* לפי "טלפוט", פריז סן ז'רמן פתחה במגעים עם ניימאר על הארכת חוזהו. החוזה המקורי של הכוכב מסתיים ב-2022 ועל פי דיווחים, "הכל הולך בכיוון הנכון כרגע".

* ב"סקיי" האנגלי מדווחים שז'וזה מוריניו מעוניין להחתים את כריסטיאן אריקסן, הפליימייקר הדני שנמכר לאינטר אבל כשל באיטליה ושוחרר.

* אתלטיקו מדריד מחפשת חלוץ שיחליף את דייגו קוסטה והחלוץ הזה עשוי להיות מוסא דמבלה. ליון אישרה שהיא מנהלת מגעים עם הספרדים לגבי החלוץ, שמיועד להיות המחליף הראשון של לואיס סוארס.

* ב"מירור" מדווחים שאינטר מעוניינת בג'סי לינגארד, הפלופ של מנצ'סטר יונייטד שבקושי משחק באנגליה.

* ב"דיילי סטאר" מדווחים שמאוריסיו פוצ'טינו מאמנה החדש של פריז סן ז'רמן הציב את פול פוגבה בראש רשימת הקניות שלו לקיץ הבא.

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה עם ברונו פרננדש. רויטרס
בעונה הבאה ישחק בפריז? פול פוגבה/רויטרס

*ב"מירור" טוענים שווסטהאם הלונדונית שוקלת לרכוש את פאטסון דאקה, הסקורר של זלצבורג. החלוץ הזמבי בן ה-22 בלבד כבש 24 שערי ליגה בעונה החולפת והוא עשוי להחליף את סבסטיאן האלר שנמכר לאייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully