וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחון ראשון לפוצ'טינו, פריז סן ז'רמן נצמדה לפסגה

גם במשחקו השני של המאמן הארגנטינאי קבוצתו קרטעה, אבל ניצחה 0:3 את ברסט וניצלה את ה-2:2 של ליון כדי לצמק את הפער בפסגה הצרפתית

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים שער. רויטרס
לאט לאט. פ.ס.ז'/רויטרס

מאוריסיו פוצ'טינו רשם הערב (שבת) ניצחון ראשון כמאמן פריז סן ז'רמן, כשקבוצתו הביסה 0:3 את ברסט במסגרת המחזור ה-19 בליגה. פ.ס.ז' ניצלה שערים של מואיז קן, מאורו איקרדי ופאבלו סראביה, ועם 39 נקודות אחרי 19 מחזורים היא רחוקה נקודה אחת בלבד מליון שבפסגה עם 40 נקודות, אחרי שהיא נחלצה מהפסד והוציאה 2:2 במשחקה מול ראן. ליל מדורגת שלישית אחרי פ.ס.ז' בהפרש שערים, אחרי ששער של בוראק ילמאז העניק לה ניצחון 0:1 על נים מהתחתית. מונאקו עלתה למקום הרביעי עם 33 נקודות בזכות ניצחון 0:3 על אנז'ה.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הולך קשה. פוצ'טינו/רויטרס

שלושה ימים אחרי הבכורה המאכזבת של פוצ'טינו, שהסתיימה ב-1:1 מול סנט אטיין, פ.ס.ז' שוב לא הרשימה במיוחד ובכל זאת כבשה שלושה שערים ולקחה את הנקודות בבית. בדקה ה-16 נגיחה של מרקיניוס פגעה בקורה והגיעה אל קן, שכבש מקרוב את שערו ה-9 ב-13 משחקי ליגה. האלופה הצרפתית נראתה רדומה למדי, אבל 9 דקות לפני הסיום איקרדי הכפיל אחרי בישול של קיליאן אמבפה. סראביה סגר סיפור 2 דקות לאחר מכן.

ליון פיגרה 2:0 מול ראן החמישית וכבר הייתה על סף הפסד, אבל ממפיס דפאי כבש שער מצמק נהדר בדקה ה-79, ושלוש דקות לאחר מכן ג'ייסון דנאייה השווה מבישול של דפאי וקבע 2:2 לליון.

עוד בוואלה!

איטליה: מילאן גברה 0:2 על טורינו והגדילה את הפער בפסגה מאינטר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully