וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 25 שנה: בפאלו בילס ניצחה משחק פלייאוף

עודכן לאחרונה: 10.1.2021 / 7:18

הבילס הצליחו למנוע קאמבק מאינדיאנפוליס וניצחו 24:27 במשחק שפתח את של הוויילד קארד. לוס אנג'לס ראמס הפתיעה בסיאטל עם 20:30. טמפה ביי עברה את וושינגטון

ג'וש אלן ושחקני בפאלו בילס חוגגים. Jeffrey T. Burns, AP
ג'וש אלן ושחקני הבילס חוגגים/AP, Jeffrey T. Burns

משחקי הפלייאוף ב-NFL יצאו לדרך, כשהשנה נוסף משחק אחד בכל חטיבה בשלב הוויילד קארד, כך שבמקום ארבעה משחקים אנחנו מקבלים שישה.

במפגש שפתח את משחקי שבת ניצחה בפאלו בילס את אינדיאנפוליס 24:27, ניצחון הפלייאוף הראשון שלה לאחר 25 שנה. לוס אנג'לס ראמס הגיעה לסיאטל למפגש עם היריבה לבית והפתיעה את הסיהוקס 20:30. טום בריידי וטמפה ביי ניצחו במשחק המאוחר את וושינגטון 23:31.

קאם אייקרס שחקן לוס אנג'לס ראמס. Steph Chambers, GettyImages
קאם אייקרס והראמס חגגו בסיאטל/GettyImages, Steph Chambers

בפאלו בילס - אינדיאנפוליס 24:27

25 שנים חיכו הבילס לרגע שבו ינצחו משחק פלייאוף, וזה קרה סופסוף באצטדיון הביתי בבפאלו. ג'וש אלן וחבריו לא ליקקו דבש מול פיליפ ריברס והקולטס, אבל הצליחו לבסוף לשמור על היתרון.

אינדיאנפוליס פתחה עם הגנה קשוחה, עלתה ל-0:3 ולא נבהלה גם אחרי שהבילס עלו ל-3:7, כשגיחה של ג'ונתן טיילור לאנדזון העניקה לה יתרון 7:10. מאוחר יותר אינדי ניסתה להשיג טאצ'דאון בדאון רביעי, נכשלה וזה עלה לה ביוקר, כשג'וש אלן הוביל את הבילס ליתרון 10:14 בהפסקה עם דרייב שהחל סמוך לאנדזון שלו.

בפאלו עלתה ל-10:17 ועם טאצ'דאון נוסף הגדילה ל-10:24. ריברס והקולטס לא ויתרו וחזרו מהר פעמיים - פעם אחת ל-16:24 ופעם נוספת מ-27:16 ל-27:24. אינדי קיבלה את הכדור עם הרבה זמן על השעון במטרה להשוות לכל הפחות, אבל הבילס שמרו אותה הרחק מטווח שער שדה והייל מרי שזרק ריברס לא הגיע כלל לאנדזון ויורט על ידי הגנת בפאלו.

אלן סיים עם 324 יארד ושני טאצ'דאונים במסירה ועוד 54 יארד וטאצ'דאון בריצה. ריברס השלים 309 יארד ושני טאצ'ים באוויר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סיאטל - לוס אנג'לס ראמס 30:20

איזה סיפור עם ג'רד גוף. הקוורטרבק הפותח של הראמס התלבש, אבל ישב על הספסל לאור השבר באצבע שממנו הוא סובל כבר שבועיים. מחליפו ג'ון וולפורד נפצע כבר בפתיחה וגוף נכנס וסיפק את הסחורה, יחד עם ההגנה של הראמס שעשתה לראסל וילסון את המוות.

וילסון והסיהוקס כבר מצאו את עצמם בפיגור דו ספרתי לא פעם העונה וידעו לחזור, אבל הפעם ההגנה המצוינת של לוס אנג'לס לא נתנה להם לנשום. בפיגור 6:3 נחטף וילסון על ידי דריוס ויליאמס שלקח את הכדור לאנדזון וקבע 3:13. על אף שהקוורטרבק של סיאטל שילב כוחות לטאצ'דאון מצמק של די ג'יי מטקאף מיד לאחר מכן, הראמס המשיכו לתת את הטון כשעלו ל-10:20 עם ריצה של קאם אייקרס וזו גם הייתה תוצאת המחצית.

סיאטל צימקה ל-20:13, אבל הגנת הראמס לא התרגשה. היא הלחיצה את וילסון, הוציאה אותו מהר מהמגרש כמעט בכל דרייב, הפילה אותו חמש פעמים וההתקפה נעצה את המסמר עם מסירה של גוף לרוברט וודס, שקבע 13:30 וסגר את הסיפור כשעל השעון פחות מחמש דקות.

גוף סיים עם 155 יארד וטאצ'דאון כשאייקרס נותן עבודה על הקרקע עם 131 יארד ב-28 גיחות, כאמור אחת מהן לאנדזון. לווילסון היה משחק רע, כשסיים עם 11 מ-27 ל-174 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד.

וושינגטון - טמפה ביי 31:23

בעולם מתוקן פוטבול טים בכלל לא משחקת בפלייאוף הזה, והבוקר העולם קצת יותר מתוקן. הבאקנירס הוליכו לכל אורך המשחק, אם כי וושינגטון שמרה את עצמה בתמונה כמעט עד הרגע האחרון. טיילור הייניקה העיקש ניסה לשמור את קבוצת כדורגל בתמונה עד לרגע האחרון, אולם בדרייב הסיום של וושינגטון נבלם והבאקנירס שמרו על הניצחון.

381 יארד ושני טאצ'ים לבריידי, שמסר 119 מתוכם למייק אוואנס ששיחק לבסוף. לאונרד פורנט הוסיף 93 יארד וטאצ'דאון על הקרקע. 306 יארד, טאצ'דאון ואיבוד להייניקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully