וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה ב-NBA: גם ג'ייסון טייטום נכנס לבידוד אחרי משחק מול וושינגטון, פילדלפיה עם 7 שחקנים כשירים

כוכב בוסטון מצטרף לרשימה ארוכה (והשלישי שמקבל את הבשורה אחרי משחק מול הוויזארדס), פילדלפיה פצועה וחסרה ודוק ריברס צחק: "דווייט הווארד ישחק כרז"

ג'ייסון טייטום בוסטון. רויטרס
עוד אחד לרשימה. טייטום/רויטרס

מכת הקורונה ממשיכה להכות ב-NBA. אחרי ההצלחה הגדולה בבועה בעונה שעברה, השנה ליגת הכדורסל האמריקאית נתקלת במציאות הלא פשוטה בארה"ב, כשעוד ועוד שחקנים נדבקים. הלילה (בין שבת לראשון) פילדלפיה תעלה למשחק שלה מול דנבר עם תשעה שחקנים בלבד בסגל: טוביאס האריס, מאתיס טייבול, וינסנט פוארייה ושייק ילטון נכנסו לבידוד והצטרפו לרשימת הנעדרים בעקבות ההידבקות של שחקן הקבוצה סת' קרי.

היה חשש שהמשחק עלול היה להידחות, ולהפוך למשחק השני העונה שנדחה בגלל קורונה, אבל הליגה החליטה לקיימו כדי לא ליצור תקדימים שיביאו לעוד ועוד דחיות. פילדלפיה, שבנוסף גם מוכת פציעות, תיאלץ להציב בסגל שלה שחקנים לא כשירים כדי לאפשר את קיום המשחק. ג'ואל אמביד ובן סימונס פצועים, לא צפויים לשחק, אבל כן יהיו חלק מהסגל. מאמן הקבוצה דוק ריברס: "שלוש שעות לפני המשחק אמרו לנו שהוא יתקיים. יש לנו שמונה שחקנים. אחד מהם הוא מייק סקוט, ואני יכול להגיד לכם שאין סיכוי שאשתף אותו". אז מה תעשו עם שבעה שחקנים, נשאל ריברס, וענה: "דווייט הווארד יהיה חייב לשחק כרכז".

שחקן פילדלפיה 76' דווייט הווארד. Andy Lyons, GettyImages
שחקן פילדלפיה 76' דווייט הווארד/GettyImages, Andy Lyons

במקביל, בוסטון הודיעה שכוכבה ג'ייסון טייטום נאלץ להיכנס לבידוד וייעדר בין 10 ל-14 ימים. הסלטיקס שיחקו הלילה נגד וושינגטון, קבוצתו של דני אבדיה, ולמעשה, זו הפעם השלישית ברציפות שבה הוויזארדס מגלים יום אחרי משחק שליריבה שלהם היה שחקן שנאלץ להיכנס לבידוד. ב-3 בינואר וושינגטון שיחקה נגד ברוקלין, ולמחרת קווין דוראנט נאלץ להיכנס לבידוד. ב-6 בינואר וושינגטון שיחקה נגד הסיקסרס, ולמחרת מספר שחקנים שלה נכנסו לבידוד. הלילה הוויזארדס שיחקו נגד בוסטון, ולמחרת טייטום נכנס לבידוד.

כזכור, אתמול שלושה שחקנים של דאלאס נמצאו חיוביים לקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully