וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של זמן: השאלות שניצבות בפני נבחרת ישראל וההתאחדות לכדורגל

9.1.2021 / 13:30

ההחלטה שרוטנשטיינר צריך לקבל לגבי הדור הוותיק, מה יעלה בגורל אלון חזן ולמה יוסי בניון עדיין לא סגור כמנהל הטכני? שנת 2021 נפתחה, חודשיים וחצי בלבד נותרו למשחק מול דנמרק בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל, ובכל זאת לא מעט סוגיות עדיין פתוחות

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

כמו הסגר שנכפה על הליגות המקצועיות לשבועיים הקרובים, כך גם ההכנות של נבחרת ישראל לתחילת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 בסוג של הדממה. וילי רוטנשטיינר שנבחר לאמן צריך לסיים חופשת מולדת באוסטריה מאז ה-24 בדצמבר וכאשר ישוב יצטרך בין היתר לקבוע מי יהיה עוזרו ומה יעלה בגורל הדור הוותיק של השחקנים.

25 במרץ הוא התאריך למשחק הראשון במוקדמות מונדיאל קטאר מול דנמרק הפייבוריטית ואחת השאלות הבוערות היא האם להצעיר את הנבחרת כאג'נדה או לא לעשות חשבון לגיל. שרן ייני שחגג 34 בחודש שעבר אמנם פרש בעצמו אחרי המשחק האחרון מול סקוטלנד, אבל יש בסגל הלאומי לא מעט שחקנים סביב הגיל הזה ורוטנשטיינר צריך להחליט האם לבחון כל שחקן לגופו, או לבוא לקמפיין הקרוב עם החלטה מראש. ברור שדינו של ערן זהבי בן ה-33 וחצי שונה מדינם של אחרים ומכאן שהמאמן הלאומי עוד צריך לבחור בקו שלו. בהתאחדות לכדורגל לא מתכוונים להכתיב או לנסות להנחית דפוס התנהלות כלשהו ובטוחים שרוטנשטיינר יידע מה לעשות.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר עם ערן זהבי, איתן טיבי, אופיר מרציאנו, אריאל הרוש. שלומי גבאי
לא מעט החלטות מצפות לו. רוטנשטיינר/שלומי גבאי

באשר לעוזר המאמן, מדובר בסוגיה מאוד מעניינת שכן מצד אחד רוטנשטיינר היה רוצה שאלון חזן ימשיך איתו ומצד שני הוא חושב שהוא צריך להשתדרג ולאמן את הנבחרת הצעירה. כך או אחרת, האוסטרי לא יתערב כאן כיוון שההחלטה צריכה להתקבל קודם על ידי המנהל הטכני שטרם מונה.

אם בכל הקשור למינוי מאמן לאומי, נתנו בוועדת האיתור גז וסיימו מהר את התהליך, בחירת המנהל הטכני עוד לא בשלב מתקדם גם כי המועמד המוביל שהיה לתפקיד, יוסי בניון, כנראה יורד מהפרק בעיקר בשל ההחלטה שהמנהל הטכני לא יהיה מעורב בנבחרת הבוגרת. בהתאחדות לכדורגל רוצים אדם שיחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה, יכיר כל שחקן צעיר ומבטיח שיכול להתאים לנבחרות הגיל הצעיר ופחות מחפשים אדם שחשוב לו להיות קשור גם לנבחרת הבוגרת. החיפושים בעיצומם ואם ימשיכו להיגרר, אופצית המנהל הזר גם תועלה על השולחן ותיבחן בקפידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully