וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבאיירן מינכן: "אנחנו סופגים יותר מדי שערים"

הבווארים ראו 2:0 הופך להפסד 3:2 לבורוסיה מנשנגלדבאך אך מבהירים: לא יהיו שינויים בינואר. פליק: "זה ברור היכן יש בעיות"

תקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 2:3/ספורט 1

בחודשים האחרונים עשתה לעצמה באיירן מינכן מנהג: להיכנס לפיגור, ובכל זאת לסיים משחקים כמנצחת. אמש (שישי), מול בורוסיה מנשנגלדבאך, דווקא הוליכה אלופת אירופה 0:2, אך נכנעה בסופו של דבר 3:2 בסופו של משחק נהדר - הפסד ראשון לאחר 20 משחקים רצופים ושלושה חודשים וחצי.

"זה ברור איפה יש לנו בעיות", הסביר האנזי פליק. "גלדבאך היתה יעילה מאוד מול ההגנה שלנו. בדרך כלל, כשאתה מוביל 0:2, אתה יכול לחזור למינכן עם שלוש נקודות, אבל טעויות פשוטות עלו לנו ביוקר. אנחנו כועסים על הפסדים, קיבלנו החלטות לא נכונות וההפסד הזה באשמתנו. במשחקים האחרונים אנחנו לא משחקים כפי שהיינו רוצים, אבל לא תמיד הרביעייה ההגנתית אחראית לכך". כשנשאל מדוע, אם כך, לא ביצע אף חילוף, השיב: "מי ששיחק עשה את המיטב ובחרתי שלא. זה לא אומר כלום על טיב הספסל שלנו".

חרף ההפסד, המנהל המקצועי חסן סליהמיצ'יץ' הבהיר כי הבווארים לא יבצעו שינויים בינואר: "יש לנו סגל עמוק מאוד ואופציות רבות, הכל בסדר. אנחנו גם יודעים שהמצב הכלכלי של רוב הקבוצות בעולם לא כל כך טוב". ומה לגבי שחקנים שאולי יעזבו? "עדיין יש עוד זמן עד סוף ינואר, אנחנו לא בלחץ למכור או לוותר על מישהו".

לאון גורצקה הוסיף: "פעמיים איבדנו את הכדור במקומות שאסור לאבד וזה היה 2:2 תוך רגע. אנחנו סופגים יותר מדי שערים, להפסיד ככה זה כואב, בלי ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully