וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד פתח לראשונה, שיחק 51 דקות ונפצע ב-1:1 של וולינגטון

החלוץ הישראלי הוותיק ניסה לכבוש מחצי מגרש ונפגע בראשו מול מקארתור. לתקשורת הניו זילנדית סיפר על האיחוד המרגש עם משפחתו

שחקן וולינגטון פיניקס תומר חמד. GettyImages
עדיין ללא ניצחון. חמד המדמם/GettyImages

תומר חמד רשם הבוקר (שבת) את הופעתו השנייה בליגה האוסטרלית, כשהפעם פתח לראשונה בהרכב וולינגטון ב-1:1 מקארתור. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-51, בין היתר משום שסבל מחתך בפניו ודימם. ארבע דקות קודם לכן, כמעט הבקיע מחצי מגרש, אך פספס במעט. זה נגמר עם נקודה ראשונה העונה, אך כוללים גם את העונה שעברה, הרי שוולינגטון לא ניצחה כבר שבעה משחקים ברציפות. היא תקווה לעשות זאת בעוד כשבועיים, מול ניוקאסל ג'טס.

עוד קודם לכן, התראיין החלוץ הישראלי לתקשורת בניו זילנד וסיפר שאשתו ושלושת בנותיו סוף סוף התאחדו איתו, לאחר שהגיעו מלונדון: "זה היה רגע מרגש מאוד, הן חיבקו אותי כל כך חזק. כשאני הולך בבוקר לאימון הן עדיין חוששות, אבל אני אומר להן, 'אל דאגה, הפעם זה לכמה שעות בלבד'. אשתי עשתה את המסע הזה עם שלוש שעות, ואז הן נזקקו לבידוד, ואז הגיעו לסידני - זה היה ארוך מאוד. אתם צריכים לראיין אותה, היא הגיבורה האמיתית".

אולי בשל כך, הודה חמד שלקח לו קצת יותר זמן להתאקלם בוולינגטון מאשר בקבוצות קודמות: "כשאתה מצטרף לקבוצה חדשה במצב נורמלי, זה לוקח יום אחד. אתה מגיע, חותם, פוגש את כולם ומתחיל להתאמן. אבל במצב הזה, כחלק מההגעה מאירופה, הייתי צריך לעשות בידוד של שבועיים".

כשנשאל האם הוא כבר נמצא בכושר משחק מלא, אמר: "כבר שיחקתי בליגות קשות מאוד. זה יקרה מהר. אתרגל לליגה ולקצב ואהיה מוכן לשחק 90 דקות בכל משחק מהר מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully