וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומי לסורדה, מגדולי מאמני הבייסבול בכל הזמנים, הלך לעולמו

לסורדה, שהדריך את לוס אנג'לס דודג'רס במשך 20 שנה והוביל אותם לשתי זכיות בוורלד סיריס, עבר אירוע לב ומת בגיל 93: "שגריר אמיתי של המשחק. סמלי שדווקא בחודשיו האחרונים הדודג'רס זכו שוב"

טומי לסורדה. Gregory Bull, AP
טומי לסורדה/AP, Gregory Bull

במשך 71 שנה חי טומי לסורדה ונשם בייסבול - ועכשיו הגיע הזמן להיפרד. לסורדה בן ה-93, שהחל את דרכו בדודג'רס כשחקן עוד כששיחקו בברוקלין ואימן אותם במשך 20 שנה ברציפות, עבר אירוע לב פתאומי והלך לעולמו.

כשחקן לסורדה לא הותיר חותם. הוא החל את דרכו ב-1945 בארגון של פילדלפיה פיליז, אולם בשל שירות צבאי החמיץ שתי עונות. את הקריירה ב-MLB החל בברוקלין דודג'רס ב-1954 כמגיש מחליף, כששנתיים לאחר מכן נמכר לקנזס סיטי. הוא שיחק בליגה הקנדית, שם הצליח, ובשנות ה-60 החל לאמן. ב-1976 קיבל את שרביט המנג'ר של לוס אנג'לס דודג'רס ולא נפרד מספסלה במשך 20 שנה. לסורדה הוביל את הדודג'רס לשתי זכיות בוורלד סיריס, ב-1981 וב-1988, וזכה פעמיים בתואר מאמן השנה ב-NL.

"זה רק סמלי שבחודשי חייו האחרונים לסורדה ראה את הדודג'רס שכל כך אהב זוכים בוורלד סיריס לראשונה מ-1988", ספד קומישינר ה-MLB רוב מנפרד. בעלי הדודג'רס מארק וולטר אמר: "הוא היה שגריר גדול של המשחק ומנטור מדהים, תמיד היה לו זמן לחתום למעריצים. הוא פשוט חבר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully