וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דה בייק מאוכזב ומחרים את התקשורת, בהולנד מודאגים

הקשר שעבר בקיץ מאייאקס למנצ'סטר יונייטד לא זוכה לדקות וטוען ליחס לא הוגן. דה בור: "אם המצב לא ישתפר, הוא יצטרך לעזוב"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0 (חצי גמר גביע הליגה)/ספורט 1

דוני ואן דה בייק חווה עד כה עונה לא מוצלחת בלשון המעטה במנצ'סטר יונייטד. הקשר שהגיע מאייאקס תמורת 35 מיליון יורו ממעט לקבל דקות בקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, וההולנדי מתקשה למצוא את מקומו. בתקשורת ההולנדית לא ממש מבינים את המצב, ולפני משחק חצי גמר גביע הליגה מול מנצ'סטר סיטי ייעצו לשחקן "לארוז את חפציו באופן מיידי", אם שוב לא יקבל דקות. ואן דה בייק נכנס בסופו של דבר כמחליף בדקה ה-88 ולא יכול היה לסייע לחבריו, שהפסידו 2:0 והודחו.

באתר ההולנדי Soccernews פורסם כי ואן דה בייק מתוסכל מאוד מהמצב ומאוכזב מהצורה בה מתגלגלים העניינים עד כה מאז עבר לאנגליה. בדיווח נטען כי השחקן מסרב לקיים ראיונות עם התקשורת מכיוון שהיחס אליו לדעתו אינו הוגן.

שחקן מנצ'סטר יונייטד דוני ואן דה בייק. GettyImages
לא מרוצה באולד טראפורד. ואן דה בייק/GettyImages

כוכב אייאקס ונבחרת הולנד לשעבר רונלד דה בור התייחס למצבו של ואן דה בייק, לקראת היורו שייערך בקיץ: "הוא בטוח ירצה להיות שם. אולי יהיה טוב מבחינתו לשוחח עם המועדון ולבדוק מה בדיוק הם רוצים ממנו". לשחקן העבר גם יש עצה לבן ארצו בן ה-23: "אם מצב דקות המשחק שלו לא ישתפר, ייתכן שהוא יצטרך לבקש לצאת בהשאלה, או אפילו להימכר לקבוצה אחרת".

דה בור ניסה להסביר כיצד אחד הכישרונות הגדולים בכדורגל ההולנדי הגיע לסיטואציה הזו: "לפעמים צריך מזל. נכון שהדברים לא נראים טוב כרגע, אבל אם הוא יראה יכולת טובה, הכול יכול להתהפך. אנחנו גם לא יודעים מה קורה מאחורי הקלעים".

גם אגדת מילאן בעבר אלסנדרו קוסטקורטה התייחס למצבו של ואן דה בייק והציע כי מנצ'סטר יונייטד ואינטר יבצעו טרייד: ההולנדי יעבור מאולד טראפורד לסאן סירו, בעוד כריסטיאן אריקסן הדני יעשה את הדרך ההפוכה לאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully