וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון מתכוננים לקאמבק של עודד קטש: "לוקח על עצמו משימת התאבדות"

התקשורת היוונית טוענת שההכרזה על מינויו של הישראלי למאמן פנאתינייקוס "היא עניין של שעות" וכבר מנתחת את המהלך: "לא תהיה לו אפשרות לבצע שינויים בסגל וזה יקשה עליו מאוד. בכל מקרה, פאו לא צריכה לראות בו משיח"

"כמו מקצוען": דני אבדיה והשלט שנפל על ראשו באמצע מסע"ת/@washwizardsil

ההכרזה על מינויו של עודד קטש כמאמנה החדש של פנאתינייקוס היא "עניין של שעות" - כך טוענת התקשורת היוונית. המאמן בן ה-46 צפוי לחתום לשנה וחצי בקבוצה בה כיכב כשחקן עד שנפצע ונאלץ לפרוש, והעסקה תהפוך רשמית ברגע שיסוכם גובה הפיצוי שתקבל הפועל ירושלים עבור שחרורו.

קטש יירש את הקבוצה מג'ורג'יוס וובוראס שפוטר לאחרונה במצב לא פשוט. אמש ספגה פאו את הפסדה ה-12 העונה ביורוליג, הפעם לזניט סנט פטרסבורג בבית, והיא מדורגת במקום הלפני-אחרון במפעל. בנוסף, ביוון מסבירים שלקטש יהיה מרחב תמרון קטן מאוד בתפקידו החדש: הסגל ככל הנראה יישאר כמו שהוא, ובשל מגבלות תקציביות לא יהיה אפשרי לחזק אותו בטווח המיידי. קטש ינסה לייצב את הספינה ובעיקר להחזיר את התשוקה והרעב לאואקה, אחרי ששרשרת ההפסדים והזעזועים גרמה לשחקנים נזק מנטלי.

"ברור שקטש מגיע לפנאתינייקוס בשל הרבה יותר משהיה כשמונה למאמן מכבי תל אביב", ניתחו את המינוי המתקרב במסגרת פרופיל ארוך על קטש באתר SportFM. "קטש נראה מוכן לעזוב את המשפחה והמולדת ולקפוץ כיתה ליורוליג, אבל המשימה שלו תהיה קשה מאוד, כמעט משימת התאבדות. למזלו, קטש הוכיח בעבר שהוא נולד להתמודד עם קשיים. הוא מסוגל להתגבר גם על הקשיים שמחכים לו באתונה".

מאמן פנאתינייקוס ז'ליקו אוברדוביץ' עם עודד קטש בשנת 2000. Action Images, אתר רשמי
איך ייראה הקאמבק? קטש במדי פאו עם ז'ליקו אוברדוביץ'/אתר רשמי, Action Images

הפרשן היווני הבכיר דימיטריס קונטוס כתב באתר SDNA ש"פנאתינייקוס זקוקה לאיש שייתן השראה לשחקנים. הבעיה של פאו היא קודם כל מנטלית ורק אחר כך מקצועית. התדמית של המועדון ניזוקה קשות בחודשים האחרונים, והשחקנים נראים חיוורים לחלוטין. קטש יצטרך להחזיר להם את התקווה".

גם בטור הפרשנות ב"גאזטה" היווני תהו לגבי התפקיד שקטש לוקח על עצמו. "האם הוא יצליח להעיר את השחקנים? האם הוא מסוגל להצליח עם קבוצה שלא הוא בנה? האם הוא האיש הנכון בנסיבות הקשות שיש בפאו השנה? דיאמנטידיס ואלברטיס מאמינים בו, בגלל זה הם בחרו בו. חובת ההוכחה תהיה עליו".

באתר Sport24 ציינו ש"כולם בפאו מחכים למינוי של קטש, אבל צריך להבהיר - קטש הוא לא המשיח. הוא לא האיש שישנה את המצב בפאו בצורה דרמטית. אין לו את ניסיון היורוליג הנדרש לשם כך, ועדיין לא את היכולות. הוא יצטרך לעבוד עם סגל מן המוכן, שלא ישתנה או ישודרג בזמן הקרוב. זה יהפוך את המשימה שלו לקשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully