וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים שאבדיה לוקח מהם דקות מתוסכלים, ברוקס מבהיר: "אנחנו מחוייבים לדני"

מאמן וושינגטון מסביר את הקרדיט לרוקי הישראלי: "יש לו את תחושת הדחיפות שאתה מחפש בכל שחקן. הוא נלחם גם באימונים, אני אוהב לראות את זה". למרות ששיחקו נגד סת' קרי שנמצא חיובי לקורונה: הוויזארדס צפויים לשחק מול בוסטון (2:30, ספורט 5)

"כמו מקצוען": דני אבדיה והשלט שנפל על ראשו באמצע מסע"ת/@washwizardsil

מנוצל או לא, מעורב בהתקפה או לא, על דבר אחד אין ויכוח סביב פתיחת העונה של דני אבדיה בוושינגטון: הוא מקבל דקות, והרבה. עם מקום של קבע בחמישייה וממוצע של 23.6 דקות למשחק, ברור שהרוקי הישראלי כבר רכש את אמונו של המאמן סקוט ברוקס.

מצד שני, יש גם מי שמתוסכל מהקרדיט הגדול לאבדיה ולשחקנים נוספים בעמדות הפורוורד. מי שנמצאים בראשם הם טרוי בראון ואיסק בונגה, שניים ששיחקו דקות משמעותיות בעונה החולפת ולאחרונה נמחקו מהרוטציה. לקראת המשחק הלילה (בין שישי לשבת) של וושינגטון נגד בוסטון, התייחס המאמן למאבק על הדקות בעמדות של אבדיה.

"החבר'ה נלחמים ומנסים להוכיח את עצמם גם באימונים, לא רק במשחקים", אמר ברוקס והסביר את סדר העדיפויות שלו: "אנחנו מחויבים לדאוויס ברטאנס ולדני, שהרוויח את המקום שלו בחמישייה בזכות. לא נתנו לו שום דבר במתנה. יהיו לו כאבי גדילה, הוא עוד ילמד הרבה דברים ובטוח שהוא לא ישחק 30 דקות בכל משחק. רק אתמול (נגד פילדלפיה) הוא שיחק רק 15 דקות, אבל הוא נלחם בכל יום באימונים ואני מאוד אוהב לראות את זה".

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס. וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
זוכה להרבה אמון. אבדיה/אתר רשמי, וושינגטון וויזארדס

ברוקס אומר ש"גם היום באימון, כששיחקנו ארבעה נגד ארבעה, אתה מרגיש את דני מצוין. יש לו את תחושת הדחיפות הזו שאתה מצפה לראות אצל כל שחקן. שאר החבר'ה שהוא לקח מהם דקות מתוסכלים, ובצדק. אם הם לא מסוגלים להתמודד עם זה, אני לא ארצה אותם בקבוצה. אני מנהל שיחות עם כולם ולא קל להם. הם צריכים להיות מתוסכלים. אני בטוח שכולם רוצים לשחק, אבל לא כולם יכולים לקבל דקות".

הוויזארדס נערכים למשחק הלילה בצל החדשות על הימצאותו של סת' קרי מפילדלפיה כחיובי לקורונה. קרי שצלף 27 נקודות במשחק שלשום נגד הוויזארדס, ונשמר בין היתר על ידי אבדיה בחלק מהדקות, גילה שהוא חיובי בתחילת המשחק הלילה נגד ברוקלין ועזב את המקום מיידית לבידוד. בסיום המשחק, כל הקבוצה התבקשה להיכנס לבידוד.

בוושינגטון חששו מההשלכות בעקבות העובדה ששיחקו נגד חולה מאומת, אולם לפי התקשורת המקומית, לפי שעה אין כוונה להכניס גם את הוויזארדס לבידוד ולדחות את המשחק נגד בוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully