וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "קארים בנזמה עשוי להישלח ל-5 שנות מאסר בשל מעורבותו בניסיון הסחיטה"

בצרפת טוענים שחלוץ ריאל מדריד עלול לספוג עונש קשה אחרי שהיה מעורב בניסיון הסחיטה של מתיו ולבואנה לפני כ-5 שנים

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0 (חצי גמר גביע הליגה)/ספורט 1

בצרפת מדווחים שחלוץ ריאל מדריד, קארים בנזמה, עשוי להישלח לחמש שנות מאסר בשל מעורבותו בניסיון הסחיטה של מתיו ולבואנה. פרקליטות מחוז ורסאי אישרה סופית שהחלוץ יישפט בגין ניסיון הסחיטה בפרשת קלטת הסקס בה היה מעורב, ובנוסף לעונש המאסר, הוא עלול לספוג גם קנס בגובה מיליוני שקלים.

יחד עם זאת, בצרפת טוענים ש"בנזמה ככל הנראה לא ייכנס למאסר בפועל מכיוון שמדובר בפעם הראשונה שהוא נשפט, ולכן אם יימצא אשם הוא ייאלץ לשלם סכום גבוה כפיצוי".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בקרוב במדים שחורים לבנים? בנזמה/רויטרס

כזכור, בנזמה נעצר ב-4 בנובמבר 2015 על ידי משטרת ורסאי בחשד למעורבות בסחיטת מתיו ולבואנה, חברו לסגל נבחרת צרפת ששיחק אז במארסיי. על פי החשד, החלוץ בן ה-28 שימש כאיש קשר ומתווך מצד הסוחטים, אקסל אניו ומוסטפה זואווי, שנודעו כשניים שמלווים באופן קבוע את שחקני מארסיי וניצלו זאת במקרה של ולבואנה, כאשר החליפו לו מכשיר סלולרי בתקופה ששיחק בסטאד ולודורום וכך השיגו לידיים חומרים אישיים.

ולבואנה פנה אז למשטרה בטענה כי אנשים המחזיקים כביכול בסרטון סקס בהשתתפותו, דורשים סכום כסף בתמורה לאי הפצתה ברבים. ג'יבריל סיסה, קורבן קודם של אותה קנוניה (שילם 15 אלף יורו ב-2008) ומי שסירב לשמש כמתווך, היה הנחקר הראשון ובאמצעותו עלה השם של קארים זנאטי, פושע קטן המוכר לא רק למשטרה, אלא גם לאנשי הכדורגל בליון. רק בזכות היותו חבר ילדות של אחד, קארים בנזמה.

החלוץ הכחיש אז קשר לזנאטי ולאנשים שהיו חלק מפמלייתו במשך שנים, ואמר בחקירתו: "לא השתתפתי בסחיטה, מדובר בסך הכול באי הבנה. רק רציתי ליידע את ולבואנה ולעזור לו. הסיפור נודע לי כשלושה שבועות לפני המשחק בין צרפת לארמניה. הייתי במדריד, ופתאום ניגש אליי אדם עם כרית של לואי ויטון, הביא לי אותה וסיפר לי על הווידאו של ולבואנה. לא הכרתי אותו. "עם ולבואנה דיברתי על הסרטון יומיים לפני המשחק נגד ארמניה, כשהיינו בקלרפונטן. היינו לבד, אמרתי לו שיש קלטת לוהטת בכיכובו. אמרתי לו שאוכל לעזור כי זה קרה לי, והוא התעניין. הוא רצה לדעת על הרעש שנוצר, כי אנחנו אנשים מוכרים, אז אמרתי לו שהכול תלוי בו. לי הבאזז לא הפריע. הוא היה נבוך, מאוד נבוך. הוא שאל אותי מה הם רוצים ואמרתי לו שזנאטי יכול לעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully