וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.1: ריאל מדריד חמה על סון, לינגארד בדרך החוצה מיונייטד?

בספרד טוענים כי הקוריאני הוא יעד מרכזי של הבלאנקוס. ניוקאסל מקווה לקבל בהשאלה את הקשר ההתקפי של השדים האדומים. וגם: בגיל 39, מייקון חוזר לליגה האיטלקית

צפו ב-0:1 של סאות'המפטון על ליברפול/ספורט 1

העברות

* ווסט ברומיץ' הודיעה רשמית על החתמתו של רוברט סנודגראס מווסטהאם. השחקן חתם לשנה וחצי בקבוצה מהמקום הלפני אחרון בפרמיירליג, כשסכום ההעברה לא פורסם.

* החתמה מרשימה לאייאקס: מועדון הפאר ההולנדי הודיע על צירופו של החלוץ הצרפתי-שנהבי, סבסטיאן האלר בן ה-26, ששיחק בשתי העונות האחרונות בווסטהאם. אייאקס תשלם 22.5 מיליון יורו על החלוץ שכבש עשרה שערים בפרמיירליג בשתי העונות האחרונות.

* טאקפוסה קובו, קשרה של ריאל מדריד, הושאל עד לתום העונה לחטאפה. היפני בן ה-19 הושאל בתחילת העונה לוויאריאל עד תום השנה, בשורותיה רשם 13 הופעות.

שמועות

* על אף הדיווחים על כך שטוטנהאם בטוחה בהארכת חוזהו של יונג-מין סון, בעיתון הספרדי OKDiario טוענים כי הקוריאני הפך לאחד מיעדיה המרכזיים של ריאל מדריד, שמעוניינת מאוד בחלוץ.

* על פי האתר 90min ניוקאסל מגששת עם מנצ'סטר יונייטד ובודקת אפשרות להשאיל מהשדים האדומים שלושה שחקנים. על י הדיווח מאמן המגפייז סטיב ברוס מעוניין בג'סי לינגארד, פיל ג'ונס וברנדון וויליאמס.

* אחרי חמש שנים, כשהוא בן 39, המגן הברזילאי מייקון חוזר לאיטליה. היום נחת מייקון בארץ המגף, לקראת החתימה הצפויה בסונה מהליגה הרביעית במדינה. "אני שמח לחזור לאיטליה", אמר הברזילאי לאחר הנחיתה. "אני מוכן להסתער על האתגר", הוסיף המגן שהגיע ביחד עם בנו בן ה-15, שישחק במחלקת הנוער של המועדון הצנוע.

* פריז סן ז'רמן מעוניינת במגן הימני של בטיס, אמרסון. הברזילאי מושאל לאנדולסים מברצלונה והוא מרשים מאוד מאז שהגיע לליגה הספרדית בינואר 2019.

* ווסטהאם מתכוונת להיאבק באתלטיקו מדריד על שירותיו של חלוץ ליון, מוסא דמבלה. הצרפתי בן ה-24 מכיר היטב את האי הבריטי ואת לונדון בפרט, אחרי ששיחק בפולהאם מגיל 16 עד 20, בטרם עבר לסלטיק. הוא הצטרף לליון ב-2018.

* ליברפול מאיצה את השיחות עם נציגיו של ג'ורג'יניו ויינאלדום על הארכת חוזה. חוזהו הנוכחי של ההולנדי בן ה-30 יסתיים בקיץ ולמעשה הוא רשאי לחתום כבר עכשיו על קדם חוזה בקבוצה אחרת. רונאלד קומאן כידוע מאוד רוצה אותו בברצלונה.

* בורוסיה מנשנגלדבאך קרובה להשלים את רכישתו של מאנו קונה מטולוז. הקשר הצרפתי בן ה-19 יעלה לסייחים 8.5 מיליון יורו. לקונה הייתה גם הצעה ממילאן, אבל הוא העדיף את הקבוצה של מרקו רוזה.

שחקן סונה מייקון מגן ברזילאי. אתר רשמי, אתר רשמי
חוזר לאיטליה. מייקון לאחר הנחיתה/אתר רשמי, אתר רשמי

* מרסל זאביצר נראה בדרך הבטוחה ללונדון, אבל נותרו שתי שאלות פתוחות: האם הוא יצטרף לארסנל או טוטנהאם, והאם הוא יעבור בינואר או בקיץ. בגרמניה דיווחו שר.ב. לייפציג תדרוש עליו סכום נמוך מ-30 מיליון ליש"ט בקיץ, בעוד עכשיו היא תדרוש הרבה יותר.

* בעוד באיטליה מדווחים שפדריקו ברנרדסקי לא מתכוון לעזוב את יובנטוס עד הקיץ, בגרמניה מתעקשים שהרטה ברלין מנהלת מגעים לצרף אותו כבר בינואר.

* באיטליה מספרים שבנבנטו חידשה את ההתעניינות באקס מכבי תל אביב, כריסטיאן באטוקיו. הארגנטינאי בן ה-28 כבר שיחק בארץ המגף וגם ייצג את הנבחרת הצעירה של איטליה. הוא מצטיין במדי ברסט הצרפתית ונמצא על הכוונת של פיליפו אינזגי, שעוקב אחריו כבר תקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully