וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מבסוט: "הקצב היה בשליטה שלנו כל המשחק"

7.1.2021 / 23:09

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה בסיום ה-73:85 בגרמניה על אלבה ברלין, והחמיא לדורסי וג'ונס: "לא שיחקו שבוע אבל שמרו על הקצב"

תקציר: אנדורה - ריאל מדריד 75:69/ספורט 1

שביעות רצון נרשמה הערב (חמישי) בקרב אנשי ושחקני מכבי תל אביב לאחר הניצחון 73:85 בחוץ על אלבה ברלין. האלופה הישראלית קיבלה משחק נהדר מטיילר דורסי, שעלה מהספסל וצלף 25 נקודות. האורחת הוליכה במרבית דקות המשחק מול אלבה, שחסרה ארבעה שחקנים בשל פציעות ומחלות. גם אנג'לו קלויארו (16) היה טוב בשורות הקבוצה של יאניס ספרופולוס, שהשיגה ניצחון שמיני העונה ביורוליג, ועשתה צעד נוסף לעבר השמינייה הראשונה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אני רוצה לאחל בריאות למאמן רנסס. התחלנו את המשחק טוב מאוד הגנתית כי ידענו שאלבה משחקת טוב מאוד, גם עם ארבעה שחקנים מובילים פצועים, ראינו איך הם שיחקנו נגד באיירן ובאסקוניה. היה חשוב לעצור את משחק המעבר שלהם, לשחק חכם בהגנה העומדת, לבלגן את שיתוף הפעולה שלהם בין הפורוורדים בהרכבים הגבוהים שלהם, עשינו עבודה טובה מאוד בשמירה על ההרכבים האלה וגם בהרכבים מול גריינג'ר ולו, כשאפשרנו להם רק 28 נקודות במחצית הראשונה ושלטנו בקצב, זה היה חשוב מאוד".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניצחון חוץ חשוב למכבי תל אביב. כספי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

היווני המשיך: "הקצב היה בשליטה שלנו כל המשחק, בתחילת המחצית השנייה הם הורידו ל-9 הפרש, אבל שוב לקחנו את השליטה במשחק אחרי פסק הזמן. איך שהמשחק התנהל הגיע לנו לנצח כי שלטנו כמעט ב-40 דקות. זה לא היה קל לאלבה לשחק משחק שלישי בחמישה ימים, שיחקנו חכם וניצחנו. אני מרוצה מכריס ג'ונס וטיילר דורסי שלא שיחקו במשך שבוע בליגה הישראלית אבל שמרו על הקצב שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully