וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מרוצה, גיא לוזון: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה"

מאמן הפועל כפר סבא חגג ניצחון בכורה ("רוצים לשים את המועדון במקום בו הוא צריך להיות"), מאמן מכבי פתח תקוה לא אהב מה שראה

הפתעה נרשמה הערב (חמישי) בליגת העל, כשהפועל כפר סבא ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:2 ועלתה מעל הקו האדום. אלישע לוי חגג ניצחון בכורה וניצחון 13 ברציפות על המלאבסים, בזכות שערים של אמאדו סוקונה (57) ועומר פדידה (88). גיא לוזון, מנגד, סופר משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, לפני היציאה לפגרה הכפויה.

"זה ניצחון מאוד מאוד חשוב, אמרתי לשחקנים - מזמן לא ניצחנו", אמר אלישע לוי. "חוץ מעשר הדקות הראשונות, שבהן פתח תקוה עשו קצת צרות עד שעשינו התאמות, נכנסו למשחק. החצי השני היה טוב מאוד, כל המערך הלך קדימה וכבשנו גם את השני, זה ניצחון שיקדם אותנו. הדבר הכי חשוב שגרם לי לבוא לכאן זה הרצון של הבעלים להביא אותי, והרצון לעשות הכל כדי לשנות דברים. אנחנו רוצים לשים את המועדון הזה במקום בו הוא צריך להיות. זו ליגה מאוד צפופה, אנחנו פועלים מאחורי הקלעים כדי לחזק את הקבוצה, הבסיס טוב מאוד. אם למישהו היה מגיע לכבוש, זה לסוקונה".

עומר פדידה הוסיף: "כיף גדול לחזור ככה, הרבה זמן לא שיחקתי בגלל פציעה לא פשוטה. אני שמח שניצחנו ושמח על הנחיתה הרכה".

מאמן הפועל כפר סבא אלישע לוי. דני מרון
דרך טובה לצאת לפגרה. אלישע לוי/דני מרון

מנגד, גיא לוזון הודה: "היינו רעים מאוד עם הכדור, לא שקטים איתו, לא היינו מדויקים בפעולה האחרונה, ובהגנה היינו חשופים בהרבה מאוד מקרים. כפר סבא הביכו אותנו מספר פעמים והקבוצה הטובה יותר ניצחה, הם היו טובים יותר התקפית והגנתית. כל הכבוד להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully