וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנה יאסטרמסקה הושעתה אחרי שהתגלה חומר אסור בבדיקה שערכה

האוקראינית בת ה-20, שמדורגת במקום ה-29 בעולם, הסתבכה אחרי ששאריות של טסטסטורון סינתטי נמצאו בגופה: "מעולם לא השתמשתי בזה"

עריכת וידאו: מתן חדד

הטניסאית האוקראינית דיאנה יאסטרמסקה הושעתה היום (חמישי) זמנית בשל שימוש בחומרים אסורים. יאסטרמסקה בת ה-20, שמדורג במקום ה-29 בעולם, ערכה בדיקת שתן ב-24 בנובמבר, בה נמצא שנטלה מסטרולון, שהוא סוג של טסטסטורון סינתטי.

דיאנה יאסטרמסקה טניסאית אוקראינית. Matthew Stockman, GettyImages
נכנסה לבעיה גדולה. יאסטרמסקה/GettyImages, Matthew Stockman

יאסטרמסקה הוציאה הודעה רשמית בטוויטר שלה, בה כתבה: "אני מודיעה באופן חד משמעי שמעולם לא השתמשתי בחומרים ממריצים או חומרים אסורים. אני בהלם והמומה, במיוחד לאור העובדה שנבדקתי גם שבועיים לפני כן ונמצאתי שלילית לכל חומר אסור. מצאו ריכוז קטן מאוד של החומר בשתן שלי. לאור כך קיבלתי עצה מדעית שהתוצאה היא כנראה בגלל איזה אירוע של זיהום. בשל החיסיון של התהליך, אני לא יכולה לשתף אתכם עדיין בכל המידע. עם זאת, אני עובדת עם הצוות שלי ואתם יכולים להיות משוכנעים שאני נחושה לנקות את שמי".

יש לציין שההשעיה היא זמנית וכרגע יאסטרמסקה לא יכולה להשתתף בשום אירוע שקשור לטניס עד שהשימוע בענייה ייערך בתאריך מאוחר יותר. האוקראינית בת ה-20 נחשבת לכישרון גדול וזכתה כבר בשלושה תארי WTA, מהם שניים בגיל 18, והגיעה אל שמינית הגמר בווימבלדון 2019.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully