וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וארסנל העפילו, צ'ורלי מהליגה ה-6 הפתיעה

יונייטד ניצחה 0:1 קטן ומתוק את ווטפורד, ארסנל עלתה אחרי 0:2 מול ניוקאסל בהארכה, ליברפול הביסה 1:4 את וילה, צ'ורלי ריגשה עם ניצחון על דרבי קאונטי

תקציר הניצחון של ארסנל על ניוקאסל בגביע/ספורט 1

שלב 32 האחרונות בגביע האנגלי נערך בסופ"ש הקרוב והחל כבר אתמול (שישי) עם שני משחקים על טהרת הפרמיירליג. במשחק המרכזי של הערב הביסה ליברפול בקלילות את אסטון וילה שנאלצה לעלות עם קבוצת המילואים בשל מכת הקורונה שפקדה את הקבוצה. במשחק השני ניצחה וולבס 0:1 את קריסטל פאלאס.

בשבת נערכו גם מספר מפגשים מסקרנים, כשמחזיקת הגביע ארסנל ניצחה 0:2 את ניוקאסל בהארכה, מנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 על ווטפורד מצמרת הצ'מפיונשיפ, בעוד לסטר סיטי טיילה עם 0:4 מול סטוק סיטי.

צפו בתקציר הניצחון של ליברפול

תקציר: אסטון וילה - ליברפול 4:1/ספורט 1

אסטון וילה - ליברפול 4:1

יום לפני המשחק הודיעה המארחת על הידבקות המונית בקרב אנשי המועדון, ועל כן עלתה המארחת עם שחקני הקבוצה עד גיל 23. בהתחלה העניינים התנהלו כפי שכולם צפו כשליברפול עלתה ליתרון כבר בדקה ה-4 משער של סדיו מאנה. הדקות נקפו, ושחקניה האלמונים של וילה החלו להרגיש מעט יותר בנוח ואף הצליחו להדהים עם שער שוויון של לואי בארי בן ה-17 שסיים כמו גדול. המייטי רדס יצאו מההלם בדקה ה-60 עם בעיטה מדויקת של ג'ורג'יניו ויינאלדום שלא הותירה סיכוי לשוער היריבה, כשלוש דקות לאחר מכן הוסיף מאנה את השלישי. הבליץ של האורחת נגמר בדקה ה-65 עם שער של מוחמד סלאח וליברפול מדלגת בקלילות לשלב הבא.

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד ועלתה לגמר גביע הליגה

לכתבה המלאה
שחקן וולבס אדאמה טראוריה חוגג עם קונור קודי. Malcolm Couzens, GettyImages
גם וולבס תהיה בשלב הבא. טראורה חוגג/GettyImages, Malcolm Couzens

וולבס - קריסטל פאלאס 0:1

העונה המאכזבת של וולבס קיבלה מעט תנופה בכיוון החיובי עם ניצחון על הלונדונים שצמודים אליהם בטבלת הפרמיירליג עם אותו מאזן נקודות. אדאמה טראורה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-35, כשהאורחת לא הצליחה למצוא את המסגרת ולו פעם אחת במהלך כל ההתמודדות. 0:1 לוולבס בסיום, וגם היא תהיה בשלב הבא בגביע האנגלי.

אמיל סמית' רואו שחקן ארסנל. רויטרס
סמית' רואו חוגג את השער הראשון/רויטרס

ארסנל - ניוקאסל 0:2 (אחרי הארכה)

אוהדי התותחנים נאלצו להמתין במשך 120 דקות, אבל בסופו של דבר הקבוצה שלהם השיגה את הכרטיס לשלב הבא. אמיל סמית' רואו, שכבר ספג כרטיס אדום בדקה ה-90 לפני שה-VAR הציל אותו והמיר את זה לצהוב, כבש את הראשון בדקה ה-109 מתוך הרחבה אחרי מסירה של אלכסנדר לקאזט, שרק נכנס בדקה ה-106. פייר אמריק אובמיאנג הכפיל מול שער ריק בדקה ה-117 אחרי פרגון יפה של קירן טירני וזה 0:2.

סקוט מקטומיניי, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שער ניצחון, עם סרט הקפטן. מקטומיניי חוגג/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ווטפורד 0:1

המומנטום החיובי של יונייטד נמשך. הקבוצה של סלושיאר אומנם הפסידה בדרבי בחצי גמר גביע הליגה, אבל היום, למרות הרוטציה הרחבה בהרכב, היא הצליחה לגבור על ווטפורד משער נגיחה של סקוט מקטומיניי כבר בדקה ה-5 אחרי הגבהה של חואן מאטה בכדור קרן. השדים האדומים כבר עם 6 ניצחונות ו-2 תיקו ב-8 משחקיהם האחרונים, ואומנם אחרי 20 דקות טובות בפתיחה הורידו הילוך בהמשך, אבל הצליחו להשלים את המשימה מול היריבה מליגת המשנה, שפיטרה לפני כמה שבועות את ולאדן איביץ'. מה שבכל זאת עלול להדאיג את סולשיאר זה אריק ביילי, הבלם שהוחלף אחרי שנפצע בראשו.

עבדולאי דוקורה שחקן אברטון. רויטרס
דוקורה חוגג את שער הניצחון/רויטרס

צ'ורלי - דרבי קאונטי 0:2

הקבוצה מהליגה השישית והחובבנית הפכה לראשונה מליגה כל כך נמוכה שמדיחה יריבה מהליגה הבכירה או השנייה זה 30 שנה. הפעם האחרונה הייתה כשווקינג ניצחה 2:4 את ווסט ברומיץ'. אבל עם כל הכבוד להישג הנהדר, צ'ורלי עשתה את זה מול סגל משני וצעיר מאוד של דרבי בגלל הקורונה וההידבקויות בקבוצה. למרות זאת החגיגות של צ'ורלי הפכו ללהיט באנגליה, כששחקני הקבוצה צהלו בחדר ההלבשה עם השיר של הזמרת אדל.

אברטון - רות'רהאם 1:2 (אחרי הארכה)

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נזקקה ל-120 דקות כדי להדיח את הקבוצה מתחתית הצ'מפיונשיפ. ג'נק טוסון כבש ראשון בדקה התשיעית את שער היתרון של אברטון, מאת'יו אולוסונדה איזן (56) והמשחק הלך להארכה. בסופו של דבר שער של עבדולאי דוקורה בדקה ה-93 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות.

סטוק סיטי - לסטר 4:0

הקבוצה של ברנדן רוג'רס ממש לא התקשתה מול השמינית בצ'מפיונשיפ ועלתה בקלות לשלב הבא. ג'יימס ג'סטין (34), מארק אולברייטון (59), איוסה פרס (79) והארווי בארנס (81) כבשו לזכות לסטר, סטוק סיטי תחזור למאבקים שלה בליגת המשנה במטרה להתקרב קצת אל האזור ממנו הולכים למבחני עלייה.

צפו בתקציר: אברטון - רות'רהאם 1:2

תקציר מהגביע האנגלי: אברטון - רות'רהאם 1:2 (אחרי הארכה)/ספורט 1

צפו בתקציר: סטוק סיטי - לסטר 4:0

תקציר: סטוק סיטי - לסטר 4:0/ספורט 1
צ'ורלי מהליגה השישית חוגגת ניצחון על דרבי קאונטי, הגביע האנגלי. רויטרס
חוגגת. צ'ורלי/רויטרס
איש המשק של צ'ורלי מהליגה השישית, הגביע האנגלי. רויטרס
איש המשק הוותיק פינה את השלג ליום החגיגי. צ'ורלי/רויטרס
אוהד של צ'ורלי מהליגה השישית במהלך המשחק מול דרבי קאונטי, הגביע האנגלי. רויטרס
יום חג. אוהד צ'ורלי/רויטרס
אוהד של צ'ורלי מהליגה השישית במהלך המשחק מול דרבי קאונטי, הגביע האנגלי. רויטרס
לא פספסו. אוהדי צ'ורלי/רויטרס

חגיגות הניצחון של צ'ורלי בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully