וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה צפויה לפנות למוחמד עוואד בשבועות הקרובים

7.1.2021 / 18:13

חזרת החלוץ שוב על הפרק ובמועדון הירוק יקדמו מהלכים כדי להשיבו מלך פוזנן, אליה הוא מושאל. שרי חתם עד 2023

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

מכבי חיפה חזרה לאופציית מוחמד עוואד ובמועדון שוקלים לנסות להחזיר את החלוץ בחלון ההעברות של ינואר. בשבועות האחרונים הוצעו לראשי חיפה לא מעט חלוצים ביניהם ישראלים וזרים, אבל במועדון פסלו את רובם ולפי גורמים בכירים, האופציה המועדפת היא החלוץ ששייך לקבוצה ומושאל ללך פוזנן.

עוואד לא הצליח להשתלב כפי שציפה בקבוצה הפולנית, אך נחוש מאוד להצליח באירופה. יחד עם זאת, בחיפה העידו שבניגוד ללפני כמה שבועות, השחקן לא פוסל חזרה לכפר גלים ומשוכנע שיוכל לתרום. גם בצוות המקצועי מעריכים מאוד את החלוץ.

מוחמד עוואד שחקן לך פוזנן. Quality Sport Images, GettyImages
ממעט לשחק בלך פוזנן. עוואד/GettyImages, Quality Sport Images

כזכור, כבר בקיץ ביקש המאמן ברק בכר מעוואד להישאר בקבוצה והבטיח לו שיהיה בורג מרכזי, אלא שהחלוץ התעקש לנסות את מזלו באירופה והושאל ללך פוזנן. בשלב זה לא נעשתה פנייה לפולנים, אך אחת כזו עשויה להיעשות בשבועות הקרובים על מנת לבדוק אם יסכימו לבטל את ההשאלה. גורמים המעורים בפרטים אמרו שהפולנים לא צפויים להערים קשיים בנושא.

בינתיים בחיפה עוסקים כמובן בעניין עומר אצילי. הירוקים רוצים את השחקן וצפויים להיפגש איתו, אחרי שהבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג, נפגש איתו הבוקר. בחיפה לא מתכוונים להשתגע מבחינת גובה החוזה וזאת לאור מגבלת התקציב שמחייב משרד האוצר כתנאי לקבל רשת הבטחון. בחיפה מעריכים שגם בהצעה אותה מתכוונים להגיש לאצילי, הקשר ישיב בחיוב ויחתום בקבוצה.

עוד בוואלה!

משה חוגג נפגש עם עומר אצילי, ניסה לשכנע אותו לחתום בבית"ר

לכתבה המלאה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה עם מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דוב. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
"שמח להמשיך במקום שהפך לבית שלי". שרי/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

אחרי שהודיעה כבר על הסיכום שלו, היום בישרה מכבי חיפה על חתימתו של צ'ארון שרי על החוזה החדש עד 2023. יעקב שחר אמר בברכה מצולמת: "אני מאוד מאוד מרוצה על כך שאתה במועדון שלנו ועוד יותר שמח על זה שאתה נשאר איתנו. אני מאוד מקווה שאתה ומשפחתך נהנים מישראל. אנחנו כולם אוהבים אותך ושיהיה לכולנו בהצלחה".

לאחר החתימה אמר הקשר לאתר הרשמי: "אני שמח להמשיך במקום שהפך לבית שלי. מתגעגע לקהל אבל יודע שיש לנו עוד כמה שנים ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully