וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד אכזבה עם 0:0 מול אוסאסונה, ברצלונה הביסה 0:4 את גרנאדה

עודכן לאחרונה: 9.1.2021 / 23:51

ניצחון באטסדיו אל סדאר הקפוא יכול היה להקפיץ את הבלאנקוס לפסגה, אבל האלופה איבדה נקודות דווקא מול היריבה החלשה מהתחתית. צמדים של גריזמן ומסי העניקו לבארסה 0:4 קליל בחוץ. המשחק של אתלטיקו נדחה, אן נסרי כבש שלושער ב-2:3 של סביליה על ריאל סוסיאדד

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
בכושר נפלא. מסי רואה את השני שלו נכנס/רויטרס

המחזור ה-18 בלה ליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם ניצחון החוץ הגדול של ויאריאל, שהביסה 0:4 בחוץ את סלטה ויגו בדרך למקום השלישי. היום הוא נמשך בצורה חלקית, אחרי שהמשחק של המוליכה, אתלטיקו מדריד, נדחה. ברצלונה הביסה את גרנאדה 0:4 בחוץ וריאל מדריד איבדה נקודות יקרות ב-0:0 מול אוסאסונה. סביליה ניצחה 2:3 את ריאל סוסיאדד המידרדרת.

שחקן אוסאסונה, ג'ונתן קאלרי, מול שחקן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס. רויטרס
ראמוס מול קאלרי בפמפלונה הקפואה/רויטרס

אוסאסונה - ריאל מדריד 0:0

הבלאנקוס הגיעו למשחק עם שישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים, מה שהקפיץ אותם עד למקום השני, אבל דווקא מול אוסאסונה החלשה (שלא ניצחה בעשרת המשחקים האחרונים שלה בליגה ונמצאת במקום ה-19 ולפני האחרון) האלופה איבדה נקודות, במגרש קפוא אחרי מסע מפרך. ריאל ניצחה את אוסאסונה בכל אחד משבעת המפגשים האחרונים בין השתיים בכל המסגרות, אבל כעת לא רק שריאל פספסה הזדמנות לעבור את אתלטיקו - כעת הקולצ'ונרוס מובילים בנקודה על פני ריאל כשלקבוצה של דייגו סימאונה יש שלושה משחקים פחות (פוטנציאל להגדיל את הפער בין הקבוצות ל-10 נקודות).

המחצית הראשונה של ריאל מדריד הייתה לא טובה. המשחק היה מאוזן, הבלאנקוס לא הגיעו להזדמנות אמיתית לכבוש ודווקא האדומים-שחורים הצליחו להתקרב לטיבו קורטואה כמה פעמים, אבל לא לגרום לשוער הבלגי למתוח איברים. במחצית הראשונה ריאל מדריד לא הצליחה להשלים אפילו בעיטה אחת למסגרת - דבר שלא קרה לה העונה. במחיצת השנייה הבלאנקוב העלו את הקצב, ובנזמה אף כבש בדקה ה-61, אבל השער נפסל. ריאל המשיכה לנסות, אבל מודריץ' החמיץ בנגיחה. זידאן הכניס את אסנסיו, איסקו ומריאנו לקראת הסיום, אבל גם זה לא הועיל.

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, אנטואן גריזמן. רויטרס
חלוקה שווה בשערים. מסי וגריזמן/רויטרס

גרנאדה - ברצלונה 4:0

ברצלונה ממשיכה ליהנות דווקא במשחקי החוץ והערב גרנאדה הפכה לקורבן התורן, כשהקטלאנים רושמים ניצחון חוץ רביעי ברציפות ונהנים מתצוגה גדולה של ליאונל מסי. סרג'יו בוסקטס רשם הופעה 600 במדי ברצלונה, מארק אנדרה טר סטגן מנע מבוכה כבר אחרי שתי דקות, פדרי שוב נראה טוב, גריזמן הבקיע, אבל הסיפור שוב היה הפנומן הארגנטינאי, שכבר שכח מפתיחת העונה החלשה והמאכזבת, ועם צמד שני ברציפות עלה הערב לראש טבלת הכובשים בספרד (11 שערים).

דווקא המארחת פתחה טוב יותר ואנטוניו פוארטס כמעט מצא את הרשת אחרי שתי דקות, אבל בהמשך בארסה נכנסה לעניינים ושם זה נגמר. גריזמן ניצל טעות בהגנת גרנאדה כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-12(הצרפתי כבש לראשונה אחרי שבעה משחקים) ומסי הכפיל עם בעיטה לחיבורים בדקה ה-35 - למרות נגיעת יד של בוסקטס בתחילת המהלך. בדקה ה-42 הפרעוש השלים צמד עם בעיטה חופשית שטוחה ובמצב של 0:3, המחצית השנייה כבר הפכה לגארבג' טיים.

במחצית השנייה גריזמן השלים צמד אחרי בישול של דמבלה (63) ומסי הוחלף שתי דקות לאחר מכן על ידי מרטין ברייתווייט. הדני הוכשל בדרך לרחבה על ידי חסוס ואייחו בדקה ה-78, מה שעלה לאחרון בכרטיס אדום, אבל בארסה לא הוסיפה והסתפקה ב-0:4.

צפו בילדים של מסי חוגגים עוד גול של אבא

ז'ואאו פליקס, אתלטיקו מדריד מאוכזב. GettyImages
המפגש נדחה. פליקס/GettyImages

אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו (נדחה)

מזג האוויר הסוער בספרד לא הותיר לראשי ההתאחדות אלא להודיע על דחיית ההתמודדות המסקרנת, כשתאריך חדש טרם נקבע. הבאסקים כלל לא הצליחו להגיע למדריד אמש, וגם הכוונה לנסות ולעשות את המסע הבוקר לא עלתה יפה.

יוסף אן-נסירי שחקן סביליה. Quality Sport Images, GettyImages
אן-נסרי חוגג שלושער ראשון בקריירה/GettyImages, Quality Sport Images

סביליה - ריאל סוסיאדד 2:3

הבאסקים, שפתחו את העונה מצוין, ממשיכים בצלילה החופשית שלהם ועכשיו סופרים ניצחון אחד בלבד בתשעת המחזורים האחרונים. מנגד, סביליה עם ניצחון תשיעי העונה והיא עם 30 נקודות, ממש כמו של סוסיאדד רק שלה יש גם שלושה משחקים חסרים.

המשחק נפתח בצורה סוערת מאוד וכבר בדקה ה-14 התוצאה הייתה 2:2. יוסף אן-נסרי העלה את המארחת ליתרון בדקה הרביעית אחרי בישול של פרננדו, שהותיר אותו מול שער ריק. שער עצמי מוזר של דייגו קרלוס כעבור דקה סידר לאורחת שוויון. אן-נסרי השלים צמד כבר בדקה השביעית אחרי פעולה הגנתית מביכה של האורחת, אבל אלכסנדר איסק השיב עם שוויון נוסף בדקה ה-14 אחרי בישול של מיקל אויארסבאל וזה 2:2. אן-נסרי השלים את השלושער הראשון בקריירה שלו בדקה ה-46 אחרי מסירת רוחב של לוקאס אוקמפוס וסידר לקבוצה שלו שלוש נקודות.

שחקני ויאריאל חוגגים עם פר ניניו. Octavio Passos, GettyImages
ויאריאל סגרה עניין עם מחצית אחת גדולה. ניניו חוגג עם חבריו/GettyImages, Octavio Passos

סלטה ויגו - ויאריאל 4:0

המארחת נעצרה במחזור שעבר וכעת חטפה סטירה מצלצלת בדמות רביעייה ותבוסה ביתית מהצוללת הצהובה. ויאריאל סגרה עניין במחצית ראשונה גדולה. בעצם יותר נכון, בבליץ גדול אחד של 26 דקות מהדקה ה-5 עד הדקה ה-31. מסכת הכיבושים החלה בג'רארד מורנו, שנהנה מבישול של דני פארחו. מוי גומס הכפיל בדקה ה-14, כשחמש דקות לאחר מכן מבשל השער הראשון פארחו הצטרף לחגיגה גם הוא. בדקה ה-31 כאמור, הגיע השער האחרון של האורחת, כשפר ניניו אמר תודה לבישול של כובש השער הראשון מורנו בדרך לניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות ורביעייה שנייה ברצף לאורחת לאחר ה-1:4 על זאמורה בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully