וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש השיב בחיוב להצעת פנאתינייקוס, צפוי לחתום לשנה וחצי

7.1.2021 / 14:18

באתר "יורוהופס" מדווחים כי המגעים בין המאמן הישראלי לאלופת יוון, עליהם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קרובים לסגירה. ג'ייקובן בראון כבר נפרד, העסקה תהפוך רשמית כשיסוכם הפיצוי שתקבל הפועל ירושלים על שחרורו. ומה בנוגע לעתידו בנבחרת ישראל?

פגישת המחזור של עודד קטש עם כוכבי פנאתינייקוס/עריכת וידאו: ניר חן

הקאמבק של עודד קטש לפנאתינייקוס קורם עור וגידים. אתר "יורוהופס" מדווח כי המאמן הישראלי השיב בחיוב להצעתם של הירוקים, וצפוי לחתום לשנה וחצי. העסקה תהפוך רשמית ברגע שיסוכם גובה הפיצוי שתקבל הפועל ירושלים עבור שחרורו.

כפי שפורסם לראשונה אמש (רביעי) בוואלה! ספורט, פאו החליטה ללכת על קטש כבר כעת, בניסיון להתחיל בבניית הצוות המקצועי לעונה הבאה לאחר פיטוריו של ג'ורג'יוס וובוראס בתחילת השבוע. כשהתברר לה כי דימיטריס פריפטיס לא יעזוב את אוניקס קאזאן, היא פנתה לכוכבה לשעבר. קטש דרש חוזה מובטח גם לעונה הבאה, ולאחר התלבטות לא פשוטה בנוגע לירושלים, החליט להיענות.

כשהאדומים קיבלו השבוע את הפנייה הראשונה מפנאתינייקוס, הם הבהירו כי למאמן יש חוזה מחייב ומבחינתם הוא לא משוחרר, אולם המגעים נמשכו במקביל - ובירושלים הבינו שלא יוכלו לעמוד בדרכו.

כוכב הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון כבר נפרד ממאמנו עם הציוץ הבא: "אל תדאג לגבי השליליות, קואוץ', אנחנו תומכים בך ב-100 אחוז ומגיע לך להראות איזה מאמן מצוין אתה".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
מתקרב לפרידה מירושלים. עודד קטש/דני מרון

אחרי שלוש שנים של יציבות, מאז חזר אליה קטש בפברואר 2018, ירושלים תיאלץ לחפש כעת מאמן חדש. ביום רביעי מצפה לה משחק גורלי בליגת האלופות נגד טורק טלקום אנקרה, שיכריע במידה רבה אם תעלה לשלב 16 האחרונות. עוזרי המאמן, יונתן אלון והקרואטי דניאל לוץ, יובילו את הקבוצה בשלב ראשון, ובטווח הארוך היא תעדיף לחפש מאמן זר שייקח את המושכות.

סוגיה מעניינת נוספת נוגעת להמשך תפקודו של קטש כמאמן נבחרת ישראל: לאור ההתנגשות בין חלונות המוקדמות של פיב"א לבין היורוליג, הוא יתקשה להחזיק לאורך זמן בשני התפקידים במקביל. הנבחרת, בהדרכת קטש, הבטיחה את מקומה ביורובאסקט בשנה הבאה, אולם בחודש הבא כבר מצפה לה חלון נוסף בפולין - בזמן שפאו תשחק ביורוליג. העונה נוצר תקדים, כשאיגור קוקושקוב הדריך את פנרבחצ'ה ואת נבחרת סרביה באותו שבוע.

"לבקשתו של עודד קטש מאמן נבחרת ישראל, תתקיים ביום ראשון פגישה עם עמירם הלוי יו"ר האיגוד, יעקב בן שושן המנכל ועמוס פרישמן יו"ר הועדה המקצועית", אמרו הערב באיגוד.

עוד בוואלה!

בדרך לאיחוד אחרי 20 שנה? עודד קטש הוא המועמד המוביל לפנאתינייקוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully