וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: זינדין זידאן נחשף לחולה מאומת ונכנס לבידוד

המאמן לא יוכל לעמוד על הקווים מול אוסאסונה ובילבאו. דיווח: פרס דורש מראמוס קיצוץ של 1.2 מיליון יורו לעונה, בחדר ההלבשה ממורמרים

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0 (חצי גמר גביע הליגה)/ספורט 1

על פי דיווחים בספרד היום (חמישי), זינדין זידאן נכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת. המאמן יחמיץ את משחק החוץ מול אוסאסונה בשבת הקרובה, שבכלל עלול להידחות בגלל מזג האוויר הסוער בספרד. זידאן נעדר מאימון הבוקר ויוכל לשוב להדריך את שחקניו רק לאחר שיקבל שתי תוצאות שליליות. המאמן לא יעמוד על הקווים גם במשחק הסופרקאפ הספרדי ביום חמישי הבא מול אתלטיק בילבאו.

סרחיו ראמוס הוא הנכס הכי גדול שיש בריאל מדריד ויש שיגידו שמדובר בבלם הכי טוב בעולם וללא ספק אחד הטובים והדומיננטיים בהיסטוריה. אם כן, מדוע ריאל מדריד כל כך מתקשה להאריך את חוזהו? ב"אס" ניתחו את מצבו של ראמוס וטוענים שהסיבה לקשיים במו"מ בין הצדדים היא כלכלית. על פי הדיווח פלורנטינו פרס הציע לראמוס, שמסיים את חוזהו בקיץ, חוזה חדש שבמסגרתו הוא ירוויח 10 אחוז פחות מאשר בחוזהו הנוכחי, משהו שראמוס לא מוכן לקבל.

ראמוס מרוויח נכון לעכשיו שכר של 12 מיליון יורו לעונה והפחתה של 10 אחוז תעלה לו ב-1.2 מיליון יורו לעונה. נציגיו של הבלם הציעו פיתרון לפיו משכורתו של ראמוס לא תיפגע, אבל הוא יהיה מוכן לדחייה עד שמגיפת הקורונה תסתיים והמועדון יוכל להחזיר את הקהל ולהכניס יותר כסף.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
לא מוכן לקצץ. סרחיו ראמוס/רויטרס

לפי הדיווח חדר ההלבשה של ריאל מדריד לא מרוצה מהאפשרות ששחקנים נוספים יצטרכו להפחית 10 אחוז בשכרם בזמן שהקבוצה מתכננת להחתים שחקנים יקרים כמו קיליאן אמבפה ואדוארדו קמאבינגה מראן, שניהם שחקנים שירוויחו גם שכר גבוה.

בינתיים, באירופה ממשיכים להתפשט הדיווחים על קבוצות שמגששות בכיוונו של ראמוס וביניהן פריז סן ז'רמן, ליברפול ואפילו מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה. ראמוס אומנם בן 34 אך עדיין נחשב למנהיג והשחקן הכי יציב בהגנה של הבלאנקוס.

ראמוס משחק בריאל מדריד מ-2006 אחרי שעבר אליה מסביליה ובנוסף ליכולת ההגנתית והמנהיגות שלו, הוא גם היה סגן מלך השערים של הקבוצה בליגה בעונה החולפת עם 11 כיבושים. יש לציין שעזיבה של ראמוס תהיה מכה אנושה למועדון, שלקח לו הרבה זמן להתאושש מהעזיבה של רונאלדו. כרגע מלבד ראמוס, רפאל וראן הוא הבלם הבכיר היחיד בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully